شهرهای شاهین شهر و خمینی شهر بیشترین تولید را در پسماند خشک دارند

ارسال در در شهر

مدیرعامل شرکت مدیریت پسماند شهرداری ها در مورد فعالیت های صورت گرفته درسال 92 گفت: اصلاح خط کارخانه و برای بهبود عملکرد و امکان تصفیه شیرابه حاصل از جمع آوری زباله، مهم ترین فعالیت صورت گرفته در سال گذشته است. همچنین خودروهای جمع آوری زباله و بازیافت به سیستم GPS مجهز شده اند تا علاوه بر بررسی آسان عملکرد آن ها بتوان اطلاعات را دقیق و به روز ثبت کرد.
به گزارش فرصت به نقل از ایلنا ، محمدباقر ربیعی در مورد آمار جمع آوری پسماند خشک از سطح شهرهای عضو این شرکت بیان داشت: بیش از8هزار و 250 تن پسماند خشک از 11 شهر عضو شرکت مدیریت پسماند جمع آوری شده است که شهرهای شاهین شهر و خمینی شهر به ترتیب با 46 و 36 درصد بیشترین ورودی به کارخانه را داشته اند.
مدیرعامل شرکت پسماند در مورد برنامه های سال 93 اظهار داشت: آموزش چهره به چهره برای شهروندان، آموزش در جهت طرح تفکیک از مبدا پسماندها در مدارس و اصناف، تقویت پیمانکاران، استحصال گاز از ترانشه، توسعه فضای سبز، خرید دستگاه هوادهی کود کمپوست، راه اندازی سیستم تولید ورمی کمپوست با مشارکت بخش خصوصی و تکمیل و راه اندازی آزمایشگاه کارخانه اهم برنامه های شرکت در سال آینده است.