افزایش 142 درصدی بودجه تملک دارایی اداره راه و شهرسازی

ارسال در در شهر

رییس این اداره در گفت وگو با فرصت اظهار کرد: در سال 91 بودجه تملک دارایی اداره راه و شهرسازی حدود 300 میلیون تومان بود که در سال92 با توجه به آغاز کار اداره راه شهرستان و نیاز به تجهیزات و امکانات، این بودجه  با 42 درصد افزایش به حدود 450 میلیون تومان رسید.
وی با اشاره به اینکه این افزایش اعتبار برای اولین بار در شهرستان انجام شد افزود: خمینی شهر اولین شهرستانی است که بالاترین رتبه افزایش تملک بودجه دارایی شهرستانی را در استان به خود اختصاص داده است.
  رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان با بیان اینکه اختصاص این بودجه بخشی از مشکلات شهرستان را حل خواهد کرد و ما پیگیر تخصیص صد در صدی این بودجه هستیم، گفت: طبق وعده مسوولین استانی با تخصیص کامل بودجه های تملک دارایی شهرستانی به همان میزان بودجه های استانی به اداره راه و شهرسازی شهرستان تخصیص خواهد یافت.
اسلامی تصریح کرد: در یک سال گذشته برای حفظ و نگهداری راه های شهرستان حدود 14 میلیارد ریال هزینه نمودیم، نگهداری و حفظ راه های شهرستان نیاز به بودجه و اعتبارات زیادی دارد و بودجه های ملی ما فقط در حوزه های راه شهرستان تخصیص پیدا می کند.
وی با بیان اینکه کلیه تابلوهای علائم راه و راهنمایی و رانندگی شهرستان تعویض و نوسازی شد گفت: روشنایی گردنه دوشاخ درسال آینده اجرا خواهد شد. این طرح نیاز به حدود 250 میلیون تومان اعتبار دارد که 100 میلیون تومان آن داخل شهرستان به تصویب رسید و مابقی توسط اداره کل راه استان تامین خواهد شد.
 وی افزود: اجرای طرح های عمرانی، راهداری وترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز در جاده کمربندی خمینی شهر در یکسال گذشته باعث بالارفتن 20 درصدی ضریب امنیتی راه های شهرستان نسبت سال های گذشته شده است و طبق اعلام پلیس راه استان کاهش تصادفات در این جاده نشان دهنده بالارفتن ضریب امنیتی جاده کمربندی خمینی شهر می باشد.