منابع موجود مالی پاسخگوی هزینه‌های عمرانی شهرداری‌ها نیست

ارسال در در شهر

بیشترین مطالبات به حق مردم خمینی‌شهر را در حوزه شهرداری و شورای شهر دانست و افزود: مسوولان استان آگاه باشند سرانه مالی هر شهروند در مقایسه با شهرهای همجوار بسیار پایین بوده و پایین بودن سرانه شهروندی در خمینی‌شهر سبب شده تا خدمات مورد نیاز به مردم داده نشود.
محسن صرامی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم دراین باره ادامه داد: بر اساس آمار رسمی و مستندات موجود سرانه هر شهروند خمینی‌شهری از میانگین سرانه استانی هم پایین‌تر بوده و محدویت‌های قانونی برای استقرار شهرک صنعتی و عدم وجود منابع مالی پایدار سبب شده شهرداری خمینی‌شهر قادر به جوابگویی مطالبات به حق مردم خمینی‌شهر نباشد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در ماه‌های گذشته در جلسات مردمی  و با مسوولان شهرستان پیگیر حل مشکلات و مطالبات اهالی «آدریان» بوده‌ام، گفت: با پیگیری‌های انجام شده در ماه‌های گذشته از طریق رییس سازمان محیط زیست مجوز احداث شهرک حوله بافی در خمینی‌شهر دریافت شد و این شهرک در مرحله واگذاری زمین به شاغلان و متقاضیان است.
وی با بیان اینکه محله آدریان یکی از محروم‌ترین محلات استان و شهرستان است، خاطرنشان کرد: ما باید سطح خدمات دولتی، رفاهی و تفریحی و خدمات شهری را در محله آدریان افزایش دهیم، تلاش می‌کنم در جلسه مشترک با حضور اعضای شورای شهر و شهردار مشکلات و مطالبات به حق اهالی از جمله توسعه فضای سبز‌، لگه‌گیری، آسفالت معابر و احداث خیابان جدید پیگیری شود.
صرامی با اشاره به ساخت مرکز بهداری در محله آدریان گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی اولیه مهم ترین مطالبه به حق مردم محله آدریان بوده و مسوولان شهرستان بر اساس وعده داده شده پیگیری لازم را برای اجرای تعهدات و تکمیل و ساخت این مرکز داشته و امیدوارم در ماه‌های آینده این پایگاه بهداشتی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.