تعدادی زیادی از ساکنین مجموعه مسکن مهر قادر به پرداخت مالیات برارزش افزوده منازل خود نیستند

ارسال در در شهر

نماینده مردم در مجلس در حاشیه بازدیدسرزده خود از مجموعه مسکن مهر به خبرنگار فرصت گفت: مسئولین استان و شهرستان قبل از تبدیل شدن مالیات برارزش افزوده مسکن مهر به یک موضوع بحرانی، باید پیگیری لازم را برای حل این مشکل داشته باشند .
محسن صرامی تصریح کرد: بخش عمده ای از ساکنین مسکن مهر قادر به پرداخت مالیات برارزش افزوده  منازل خود نیستند، درخواست من مسئولین نظارتی و اجرائی استان در بخش مسکن مهر استان این است که برای بررسی و حل این مشکل وارد عمل شوند .
 صرامی با بیان اینکه با توجه به مراجعات مکرر ساکنین مسکن مهر به دفتر نماینده به صورت سرزده از مجموعه دیدن کرده ام گفت: حل بخشی کوچکی از مشکلات این مجموعه نیاز به تقویت مسائل فرهنگ آپارتمان نشینی و شهروندی دارد، ولی عمده مشکلات مطرح شده  توسط ساکنین مربوط به بیمه و مالیات و مبالغ ارزش افزوده، کمبود امکانات و خدمات  و نصب نشدن آسانسور های این مجموعه می باشد.
 وی افزود: تلاش می کنم برای حل مشکل بیمه و مالیات پیگیری های لازم را از طریق دولت و با اجرای مصوبات وزارت خانه راه وشهرسازی و  کار ،تعاون ورفاه اجتماعی داشته باشم .
وی درخصوص گلایه ساکنین مسکن مهر به عملکرد تعدادی از مدیرعاملان و پیمانکاران این مجموعه گفت: دستگاههای نظارتی باید برای رسیدگی به گلایه ها و اعتراضات ساکنین از تعدادی از مدیرعاملان و پیمانکاران مجموعه مسکن مهر خمینی شهر که به تعهدات خود عمل نکرده انداقداموخاطیان را به دستگاههای قضائی و نظارتی معرفی کنند.
نماینده مردم در مجلس در خصوص اینکه یکی از شرکت های تعاونی مسکن مهر آب شرب یکی از ساکنین مجموعه را به علت بدهی و عدم پرداخت مبالغ ارزش افزوده قطع نموده است گفت:یکی از معضلاتی که من در مجموعه مسکن مهر خمینی شهر مشاهده کردم و با جدیت با آن برخورد و پیگیری می کنم قطع نمودن انشعابات مشترکین مسکن مهر می باشد زیرا تنها مرجع قطع نمودن انشعابات مردم و مشترکین دستگهای دولتی و براساس قانون می باشد.
وی بابیان اینکه  بخشی از مطالبات ساکنین مجموعه مسکن مهر مربوط به حوزه فعالیت شهرداری و شورای شهر است گفت: تلاش می کنم شرایط و فضای بازی کودکان مجموعه مسکن مهر  با کمک وحمایت شورای شهر وشهرداری فراهم کنم.
 وی در پایان گفت: اماکن خدماتی، تجاری و فضای فرهنگی و مذهبی و آموزشی اعم از مدرسه و مسجد این مجموعه در حال احداث می باشد .