اولین مجموعه چند رسانه ای شهرستان تولید شد

ارسال در در شهر

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، گروه نرم افزاری گلشن شهر اصغر آباد اقدام به تولید مجموعه ای چند رسانه ای در قالب 3 DVD با عنوان «گلشن» نموده است. DVD1 این مجموعه شامل ده ها هزار کتاب کم نظیر و بی نظیر داستان، رمان، علمی، دینی، درسی و ... که برای داشتن آنها نیاز به یک فضای کتابخانه ای به مساحت حداقل 200 متر مربع نیاز است.
DVD2 این مجموعه شامل سه قسمت می باشد، بخش اول شامل بازی های کامپیوتری، بخش دوم شامل مجموعه ای از نرم افزارهای موبایل، بازی، تم، آهنگ نواخت موبایل، بیش از هزار جلد کتاب در موضوعات متنوع رمان، داستان، علمی، مذهبی، پزشکی، روانشناسی، تاریخی، سیاسی، خانواده قابل نصب بر روی انواع موبایل، بیش از 40 کتاب روانشناسی، 40 کتاب رمان، 80 کتاب پزشکی، 200 کتاب ادبی کمیاب، قرآن، مفاتیح، مجموعه کتب شهید مطهری، گلستان سعدی، شاهنامه، منطق الطیر، مثنوی معنوی، انتخاب همسر، آموزش آشپزی، نقشه شهر های ایران و ...
نرم افزارهای مشکات، الغوث، بلال، قرآن، رمضان، نقشه ایران، ارسال پیامک و ... مجموعه ای ناب از سخنرانی بزرگان، مداحی، اذان، ترتیل قرآن، تواشیح و منتخب مفاتیح، 50 کتاب صوتی و داستان  و بیش از صدها بازی سرگرم کننده برای موبایل. بخش سوم شامل مجموعه ای از نرم افزار های کامپیوتری جدید با آخرین اصلاحات، نرم افزار های حافظ، خیام و ضرب المثل برای نصب بر روی کامپیوتر.
DVD3 نیز شامل دو بخش است. بخش چند رسانه ای شامل تیتراژ بیش از 100 سریال و فیلم های ایرانی و خارجی، تیتراژ کارتون های زیبای قدیمی و خاطره انگیز، مجموعه ای کامل از تصاویر اماکن مقدسه، علما، امام، رهبر، شهدا و ..، مجموعه ای از اسلاید های زیبای طراحی شده در قالب پاورپوینت با مطالب آموزنده و...
مدیر گروه نرم افزاری گلشن در رابطه با  بخش دوم این DVD گفت: یکی از مهم ترین بخش های این نرم افزار با عنوان «شهر ما» شامل تاریخچه شهر اصغرآباد، عکس هایی هوایی از شهر و فیلم ها و کلیپ هایی از حضور شهروندان اصغرآبادی در صحنه های مختلف از دهه 60 تا کنون، است.
علیرضا گلشادی ادامه داد: گروه نرم افزاری گلشن در سال 1391 با هدف تولید و فروش نرم افزار تاسیس شد و نرم افزار چند رسانه ای گلشن اولین کار گروه ما است. مجوز این مجموعه را پس از یک سال تلاش مستمر از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال تهران وابسته به وزارت ارشاد گرفتم. وی ادامه داد: این نرم افزار با شماره  7108/30 در اسفند ماه سال گذشته با شمارگان 2 میلیون نسخه، موفق به اخذ مجوز تکثیر شد اما متاسفانه با گذشت بیش از 3 ماه و علی رغم مراجعه به شورای شهر و شهرداری اصغرآباد، بانک ها، موسسات مالی، قرض الحسنه ها و... موفق به تهیه هزینه تکثیر یا حامی مالی نشده ایم.
گلشادی ادامه  داد: با توجه به اینکه طبق تایید اداره ارشاد، این اولین نرم افزار چند رسانه ای است که به طور رسمی تولید شده و همچنین به توجه به اهمیت کار فرهنگی در سالی که مزین به نام فرهنگ شده، انتظار می رود ارگان ها و اشخاص خیّر از آن حمایت کنند.
مدیرگروه نرم افزاری گلشن در پایان گفت: در صورتی که موفق به تهیه هزینه ها بشویم نرم افزار گلشن را در نمایشگاه های بین المللی قرآن در تهران و اصفهان به معرض فروش خواهیم گذاشت.