در خمینی شهر کارخانه بافندگی چادر احداث کنید

ارسال در در شهر

در شهرستان خمینی شهر و اصفهان که بیشتر زنان محجبه اند، به چادر احتیاج دارند. نمی دانیم دولتهای گذشته چه کردند؟ از دولت فعلی درخواست می شود درمورد این امر مهم فعالیت کند.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین حجت الاسلام و المسلمین تمنایی گفت: به سخنان رئیس جمهور درمورد توسعه سلامت مردم اشاره کرد و گفت: ما نیز سخن وی را تصدیق می کنیم. جوان ما هم به سلامت روح و روان هم به سلامت جسم احتیاج دارد. متأسفانه امروز در جامعه بی بند و باری زیاد شده و سلامت روانی جامعه را به خطر انداخته است. اگر راننده ای تخلف کرد و مثلاً با سرعت زیاد حرکت کرد، جلوی او را می گیرند به این دلیل که مبادا با همین سرعت سلامت مردم را به خطر بیندازد. حال آیا دختران و پسرانی که می خواهند در شهر ساختارشکنی کنند، اجازه می دهید آزادانه هر کار می خواهند بکنند؟ از دولت و از نیروی انتظامی تقاضا داریم که عاقلانه و مدبّرانه تذکر دهند. مخالف برخورد فیزیکی هستیم اما باید جلوگیری شود تا بقیه هم آرام شوند.

حجت الاسلام تمنایی ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری گفته دولت را کمک کنید. چوب لای کارشان نگذارید. اگر سهواً یا عمداً اشتباهی کرد، تذکر دهید. البته انتظار می رود دولت هم جلوی این بی بند و باری قیمتها را بگیرد.
امام جمعه موقت خمینی شهر در پایان با اشاره به سالگرد رحلت امام خمینی(ره) تأکید کرد: مردم ما در این روز در مراسم سالگرد حضور داشته باشند مخصوصاً در مراسمی که ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 14 خرداد در همین مصلی برپا می شود.