بیانیه امام جمعه خمینی شهر حاج آقا رحیمی بمناسبت 14خرداد 1393سالگرد رحلت امام خمینی ره

ارسال در در شهر

بیست و پنج سال از رحلت امام خوبان و پیشوای مسلمانان و رهبر آزادگان حضرت امام خمینی (ره) می گذرد. بیست و پنج سال است که مردم وفادار و امت بی قرار آن امام همیشه جاوید در غم او به سوگ نشسته و هر سال 14 خرداد برایش روز تازه شدن درد فراق و ریختن اشک سوزان ماتم است.
مردم عزیز همان گونه که قیام سید مظلومان حضرت امام حسین (ع) را فراموش نمی کنند و هر سال تازه تر و پر شورتر از گذشته عزای او را به پا می دارند. امام خمینی (ره) را نیز از یاد نبرده اند چون او را یک مرد حسینی و قیام و نهضت او را کربلایی و عاشورایی می دانند. همواره در یاد او اشک فراق می ریزند و امسالنیز بیشتر از گذشته مراسم بیست و پنجمین سالگرد او را به پا می دارند به ویژه شهری که به نام آن بزرگوار است.
از این رو علاقه مندان، روحانیون، خانواده های معزز شهیدان، جانبازان، آزادگان و همه امت وفادار امام را به شرکت در مراسم آن عزیز از دست رفته فرا می خوانیم و در روز 14 خرداد 1393 در مصلی نماز جمعه خمینی شهر یادش را گرامی می داریم.
همه می دانیم همان گونه که زنده نگهداشتن یاد امام حسین (ع) به معنای نگهداشتن دین است، زنده نگهداشتن یاد امام راحل عزیزمان به معنای زنده نگهداشتن اسلام و انقلاب اسلامی و تجلیل از امام خمینی (ره) تجلیل از اسلام، تجلیل از فقاهت و دیانت است، تجلیل از امامت و امام عصر (عج) اس. زیرا او عبد صالحی بود که عمر خود را صرف جهاد در راه خدا و شکستن بت های زمان و تحقیر طاغوت های ستمگر نمود، او برای استقلال کشور و عزت ملت و سرافرازی اسلام و ایران اسلامی گام برداشت و در این راه از هیچ خطری نهراسید و با تکیه و بر ایمان و اسلام و خدای متعال با دست خالی ولی قلبی مملو از ایمان بر بزرگترین طاغوت پیروز گردید.
امام خمینی چهره کریه دروغگویان و قدرت های فریبکار جهان را رسوا و آنان را به انزوا کشاند و به مستضعفان جهان فهماند که اگر همه با هم باشند و بخواهند، می توانند. ملت ها از قدرت خود غافلند، از قدرت ایمان و اسلام غافلند و از قدرت اتحاد ملی غافلند و باید از این قدرت استفاده کنند.
قیام امام راحل نشان داد که در برابر اراده ملت ها، قدرت های پوشالی جهان، کاری از پیش نخواهند برد. او معتقد بود سازمان های بین المللی برای منافع ابر قدرت های زورگو درست شده نه برای ملت ها.
او معتقد بود حقوق بشری که آنان از آن دم می زنند دروغی بیش نیست و ابزاری است برای چپاول ملت ها و سلطه بر ذخایر آنان.
ما در این سال که سال اقتصادو فرهنگ است با حضور در مراسم این رهبر بزرگ جهان اسلام با فکر و اندیشه او بیعت می کنیم، که در کنار خلف صلح او حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب (دام ظله) تا محو فتنه و فساد و ریشه کن شدن ستمگران و سپردن انقلاب به دست عدالت گستر جهان حضرت مهدی عج دست از انقلاب و خط امام بر نداریم.
وعده ما 14 خرداد 1393
مصلی نماز جمعه
رحیمی، امام جمعه خمینی شهر