دانشگاه آزاد اسلامي، دانشگاهي عظيم، پر ثمر و تاثير گذار شده است

ارسال در در شهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در اين مراسم كه جمع كثيري از دانشجويان، كاركنان، اساتيد و مديران اجرایی و مسوولان ارشد استان اصفهان حضور داشتند، دکتر مجلسی ریيس دانشگاه آزاد اسلامي خميني شهر گفت: دانشگاه با هديه يك ميليون توماني حضرت امام و حمايت همه جانبه حضرت آيت ا... هاشمي رفسنجاني به چنين جايگاه عظيمي نائل شده و بر تارك ايران اسلامي به عنوان دستاورد علمي نظام و انقلاب مي درخشد.
نماينده ولي فقيه و امام جمعه خميني شهر با اشاره به سالروز تاسيس دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامي دانشگاهي عظيم، پرثمر و تاثير گذار است كه در زمينه هاي مختلف مايه افتخار شده است.
آیت اله رحيمي، هديه خدا به آدم را لباس علم برشمرد و افزود: اساس نظام آفرينش بر علم است و محدوده علم جهان هستي و رسالت بزرگي بر دوش شما دانشگاهيان به عنوان پرچم داران علم و پژوهش نهاده شده است.
وی با اشاره به جمله ‹‹ العلم مفتاح كل خير و الجهل مفتاح كل شر ›› تمام گرفتاري انسان را نشات گرفته  از جهل آدمي دانست و خاطر نشان كرد: علم كليد هر خيري است و پيشرفت انسان در پرتو علم و اعتقاد اوست.
در ادامه این مراسم كه فرماندار شهرستان، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و روساي ادارات و سازمان ها نیز حضور داشتند از كاركنان پيشكسوت، رزمنده و خانواده شهداي كارمند با اهدای لوح سپاس تقدير به عمل آمد و با حضور دانشجويان، كيك يادبود 25 سال تلاش و سازندگي در واحد خميني شهر رونمايي و برش داده شد.