برگزاری نماز جماعت در پارک ها مانع از ترویج منکر می شود

ارسال در در شهر

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، امام جمعه ضمن تشکر از برگزار کنندگان نماز جماعت در پارک ها گفت: این کار بسیار ارزشمندی است. چه یک نفر چه دو نفر با هر تعداد نفر می بایست این معروف را بیشتر گسترش داد. یک عده قصد دارند فضای پارک های شهر را غیر معنوی کنند اما برگزاری نماز جماعت مانع ترویج منکرات، مشکلات اخلاقی و بدحجابی می شود. از شهرداری، شورای شهر و نیروی انتظامی درخواست داریم برای برگزاری باشکوه‌تر نماز جماعت در پارک های عمومی شهر بیشتر حمایت نماید.
آیت اله حاج شیخ عباس رحیمی در خطبه های این هفته خطاب به تیم مذاکره کننده گفت: در روزهای اخیر مسوولان نظام به دولت تذکرات لازم را داده‌اند. همچنین مجلس درمورد مذاکرات هسته ای بیانیه ای صادر نمود و به مذاکره کنندگان تذکر داد که کوتاه نیایند. آمریکا دشمن ماست؛ هیچ گاه دشمن را دست کم نگیرید. آنها دروغ‌گو، حیله‌گر و فریب کار هستند و بارها عدم صداقت خود را اثبات کرده اند. مراقب باشید فریب آنها را نخورید.
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: تحریم‌های اقتصادی قبل از طرح شدن مسائل هسته‌ای و از ابتدای انقلاب بر کشور و مردم ما اعمال می‌شد و مسائل هسته‌ای و موضوعاتی مثل حقوق بشر بهانه‌ای بیش نیست. آمریکایی ها سخت به دنبال انحراف مسیر مذاکرات به سمت مسائل دفاعی و نظامی هستند. تیم مذاکره کننده اجازه ندهد مسائل فرعی به روند مذاکرات آسیب وارد کند، مسائل تحریم ها باید از مسائل مذاکرات هسته ای جدا شود.
نماینده ولی فقیه ضمن تسلیت وفات حضرت زینب(س) گفت: حضرت در میان اهلبیت(ع) از جایگاه بسیار والایی برخوردار است. مداح ها و روضه خوان ها حضرت را خوب معرفی کنند؛ زنی شجاع و فداکار نه زنی بیچاره و ناتوان. کسی که می فرماید «ما رأیتُ ألّا جَمیلاً» در روز عاشورا به جز زیبایی چیزی نمی بیند. الحمدلله در این شهر در مورد شهادت ائمه(ع) حق مطلب ادا می شود.
خطیب جمعه خمینی شهر در پایان به مراسم سالگرد امام خمینی(ره) در خردادماه اشاره کرد و تاکید نمود: این مراسم باید بارونق و پرشورتر از قبل برگزار گردد. همه باید به عنوان یک وظیفه و دِین در این مراسم شرکت کنند. امام(ره) خیلی حق بر گردن مردم دارد. دو سال در مصلی مراسم عالی برگزار شد؛ امسال بهتر برگزار شود. انشاءا... صدا و سیما نیز مراسم را پوشش دهد. برخی از این زحمات به خوبی انعکاس داده نمی شود.