حسینیه فروشانی ها در مشهد

ارسال در در شهر

 به گزارش فرصت آنلاین، محسن صرامی در جلسه شورای اداری به وضعیت حسینیه های خمینی شهر در مشهد اشاره کرد و آنها را علی رغم میلیاردها تومان ارزشی که دارند بلااستفاده دانست. وی گفت: یکی از این حسینیه ها با 3000 متر وسعت و دیگری با بیش از 500 مترمربع در بهترین نقاط مشهد و به صورت بلااستفاده رها شده است.
وی ادامه داد: حسینیه فروشانی ها یک سری اختلافاتی داشته که از نظر حقوقی برطرف شده است. من گفته ام که منافذ انجام این کار را می دانم و پیغام مرا به مردم برسانید که در آینده نزدیک در مسجد جامع فروشان سخنرانی می کنم و امیدواریم این مشکل برطرف شود. سرمایه گذار قطعی این کار با اعتماد به نماینده آماده است.
صرامی با بیان اینکه حیف است که از این سرمایه که داریم، استفاده نمی کنیم، گفت: دیگر حسینیه ما، حسینیه ورنوسفادرانی های مشهد با ارزشی بالغ بر 30 میلیارد تومان است که در نزدیکی حرم واقع شده است. یک اختلاف جزیی بین تصمیم گیران باعث شده که این ملک با چندین باب مغازه مخروبه باشد و کسی به آنجا نرود. یک همت محلی می خواهیم که این جزو مطالبات مردمی شود.
نماینده شهرستان افزود: وقتی زمین های خمینی شهر در مشهد میلیارد میلیارد تومان ارزش دارد دلیلی ندارد مردم ما در مشهد سرگردان بمانند و قیمت های گزاف بپردازند. گفتنی است خمینی شهر در مشهد پنج حسینیه اصغرآبادی ها، فروشانی ها، ورنوسفادرانی ها، درچه ای ها و کوشکی ها دارد که به ویژه شرایط دو حسینیه ورنوسفادرانی ها و فروشانی ها علی رغم میلیاردها تومان ارزش و قرار گرفتن در فاصله ای کمتر از500 متربه حرم مطهر، وضعیت نامطلوبی دارند.