برپایی کلاس های آموزشی آموزش سینما با حضورعلیرضا خمسه / اولین جشنواره فیلم کوتاه طنز ایران برگزار می شود

ارسال در در شهر

هادی نظریان در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: این کلاس در اردیبهشت سال 1393 به مدت سه روز در دفتر این انجمن برگزار می شود که "جعفر دهقان "کلیات آموزش بازیگری سینما و "علیرضا خمسه" کلیات آموزش بازیگردانی را به علاقه مندان آموزش خواهند داد.
وی افزود: علاقه مندان می توانند برای آموزش در ایام آخر سال و اوایل سال آینده ثبت نام کنند.
مدیر تولید انجمن سینمای جوان شهرستان در ادامه از رایزنی برای برگزاری اولین جشنواره" فیلم کوتاه طنز ایران "در خمینی شهر در سال آینده خبر داد و گفت: کانون فیلم با هدف نمایش و نقد و بررسی در سینما فرهنگ نیز راه اندازی می شود.
نظریان یادآور شد: نقد فیلم در حال حاضر در خود انجمن با تعداد محدود انجام می شود اما قصد داریم وسعت بیشتری به این بحث در سطح شهر بدهیم.
ساخت فیلم مستند از ابنیه تاریخی شهر
نظریان درباره فعالیت فیلمسازان جوان این شهر در اواخر سال جاری بیان داشت: فیلم بلند "دخترم زهرا " با موضوع شفای یک دختر توسط امام رضا (ع) به کارگردانی مرتضی ایروانی فیلمساز اصفهانی برای شبکه خراسان ساخته شده است.
وی ادامه داد: دو فیلم کوتاه "پا تو کفش ...!" و "به بهشت نمی روم" ساخته مهری عموسلطانی و "یک نگاه " به کارگردانی سعید براتی از دیگر فعالیت های اعضای این انجمن است.
سرپرست انجمن سینمای جوان خمینی شهر درباره فیلم های درحال ساخت در این انجمن افزود: در حال حاضر فیلم داستانی ابنیه تاریخی خمینی شهر به کارگردانی علیرضا خانی 70 درصد مراحل ساخت خود را گذارنده است.
وی گفت: فیلم " دختران مهتابی اند" به کارگردانی محسن مهرابی با موضوع حجاب برای یکی از شبکه های تلوزیونی نیز بخش زیادی از مراحل ساخت خود را طی کرده است.