دفترامور خیرین در ازوزارت ورزش و جوانان راه اندازی می شود

ارسال در در شهر

گودرزی اعلام کردکه براین اساس دفترامور خیرین راه اندازی می شود. وزیر ورزش وجوانان در ادامه تصریح کرد که با توجه به اینکه این مسائل اساسی و انسانی در رسانه ها مغفول مانده است از رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه می خواهیم تا موضوع خیرین ورزشیاررابصورت گسترده رسانه ای شود.
ساکت مدیرعامل باشگاه فولادماهان اصفهان ونایب رئیس مجمع خیران درخصوص اهداف این مجمع گفت:هدف این مجمع در ابتدا تبلیغ و فرهنگ سازی کار خیر در ورزش است و اینکه خیران و مردم بدانند که در ورزش هم می شود کار خیر کرد ضمن اینکه شناسایی هدایت و جذب و حفظ خیران در ورزش دومین هدف ماست.
نایب رئیس مجمع خیران ورزشیارافزود: ما آیین نامه و اساسنامه این مجمع را با استفاده از آیین نامه خیرین مدرسه ساز تنظیم کردیم.
منصوری رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان اصفهان در ادامه این جلسه گفت: خیرین، در حوزه سلامت و مدرسه پیشرفت داشته اند و درحوزه ورزش هم با حضورگودرزی و همکاری صدا و سیما و رسانه ها در ترویج و تبلیغ این فرهنگ و هم چنین توجه مجلس شورای اسلامی به این امر شاهد پیشرفت در حوزه ورزش باشیم.
صرامی نماینده خمینی شهر اصفهان و عضو فراکسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هم با انتقاد از بودجه اداره کل ورزش و جوانان اصفهان از وزیر ورزش و جوانان خواست تایک کمیته بحران برای این موضوع دروزارتخانه تشکیل شود.