دانشگاه آزاد خمینی شهر از مطرح ترین دانشگاه های کشور در حوزه فنی و مهندسی است

ارسال در در شهر

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین به نقل از مهر، دکتر مجلسی با بیان اینکه اکنون بیش از 450 واحد دانشگاهی آزاد در کل کشور  و 5 واحد در خارج از کشور وجود دارد، افزود: هدف ما توسعه و ارتقای علمی و پژوهشی این دانشگاه بوده است و بر این مبنا حدود 15 رشته در مقطع کارشناسی ارشد را به تصویب رساندیم و امیدواریم تا خرداد 93 این تعداد را به 20 رشته افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه 25 سال از عمر دانشگاه واحد خمینی شهر می گذرد، گفت: این دانشگاه در طول این مدت فراز و نشیب بسیاری را پشت سر گذاشته اما با تلاش روسای وقت دانشگاه بر آنها غلبه کرده است به گونه ای که اکنون یکی از دانشگاه های مطرح کشور به ویژه در حوزه فنی مهندسی است.
مجلسی ادامه داد: دانشگاه آزاد خمینی شهر 50 رشته در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد و حدود 25 رشته نیز در شورای گسترش استان به تصویب رسیده و امیدواریم با پیگیری های لازم این رشته ها در وزارت علوم نیز تصویب و تعداد رشته های کارشناسی ارشد و دکترا بیشتر شود.
رئیس دانشگاه‌آزاد خمینی‌شهر درهمین رابطه گفت: مقطع دکترای رشته برق قدرت در دانشگاه‌ آزاد خمینی‌شهر با تصویب وزارت علوم به زودی راه‌اندازی می‌شود.