گردهمایی خیران برای حمایت از خانواده های زندانیان

ارسال در در شهر

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، حدود 60 نفر از خیران و مسئولان شهرستان در خانه معلم گرد هم آمدند تا خانواده های زندانیان را مورد حمایت مالی قرار دهند.  یکی از مسئولان انجمن در این باره گفت: خیران و مسئولان متعهد شدند مبلغ 70 میلیون تومان به این انجمن کمک نمایند که البته تنها 2 میلیون و 600 هزار تومان از این مبلغ به صورت نقدی پرداخت شد. فخاری افزود: بیشترین کمک از جانب یکی از  سنگبرهای شهر بود که متعهد شد 10 میلیون تومان به این انجمن کمک نماید. شهرداری خمینی شهر نیز قول کمک 7 میلیون تومانی داد و شهرداری درچه نیز متعهد شد 2 میلیون تومان پرداخت نماید. وی همچنین از اهدای یک راس گوساله توسط یکی از دامداران شهر خبر داد.
وی در رابطه با جشنی که سال گذشته نزدیک عید و به منظور حمایت از خانواده های زندانیان برگزار شد، گفت: از 40 میلیون تومانی که خیران در جلسه سال گذشته متعهد به پرداخت آن شدند، تنها 20 میلیون تومان محقق شد. وی گفت: این انجمن علاوه بر اینکه خود را موظف می داند مایحتاج شب عید این خانواده ها را که اغلب به هیچگونه منبع مالی متصل نیستند در اندازه حداقل ها برآورده کند، در نظر دارد برای راه اندازی یک کارگاه تولیدی به منظور اشتغالزایی برای خانواده های زندانیان قطعه زمینی تهیه نماید. فخاری افزود: در صورتی که این زمین تهیه شود خیرانی هستند که داوطلب احداث ساختمان مورد نظر باشند.
گفتنی است شماره حساب 0104927998005 در تمامی شعب بانک ملی سراسر کشور آماده دریافت کمک های مردمی به خانواده های زندانیان خمینی شهر می باشد.