ضرر این صف ها برای نظام بیشتر است

ارسال در در شهر

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباس رحیمی در خطبه های این هفته ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع) و همزمانی آن با روز نیروی هوایی گفت: آن روزهای دهه فجر 57 روزهای شیرین با خاطرات فراوان بود که هر روز اقشار مردم می آمدند و با امام(ره) بیعت می کردند. روز 19 بهمن نیز جمعي از پرسنل نيروي هوايي نزد امام(ره) آمدند و با انجام رژه و خواندن سرود، با حرکت اسلامي مردم ايران و رهبري و نهضت اعلام همبستگي کردند.
امام جمعه خمینی شهر 22 بهمن را تجدید میثاق و بیعت مجدد مردم با نظام و مقام معظم رهبری دانست و گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی محکم به یاوه گویی اخیر سران آمریکا خواهند داد و باعث احقاق حق نظام ما در مذاکرات هسته ای می شوند. مردم با حضور خود به کشورهای غربی نشان می دهند که یک قدم هم از آرمان های امام(ره)، انقلاب و تبعیت از ولی فقیه زمان عقب نشینی نخواهند کرد.
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: امام راحل(ره) اعتقاد داشت اسلامیت و جمهوریت در کنار هم باعث تشکیل حکومت اسلامی می شود به همین علت در همه پرسی عمومی انتخاب نوع حکومت را به اختیار خود مردم گذاشت. مردم کشور ما با حضور گسترده خود در همه صحنه ها در 35 سال گذشته به صورت رسمی و قانونی نظام جمهوری اسلامی را به تثبیت رسانده اند.
نماینده ولی فقیه در پایان درخواست کرد: مردم قدر نظام جمهوری اسلامی را بدانید. ممکن است منِ مسئول بد باشم ولی نظام خوب است. از آن محافظت کنید. بگذارید قلب امام زمان(عج) شاد باشد.