یک سیزده بدر برفی در خمینی شهر

ارسال در در شهر

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، صبح یکشنبه از طلوع آفتاب تا هنگام غروب مردم خمینی شهر و شهرهای اطراف در مناطقی چون چشمه لادر و زمین های اطراف آن، دامنه های ارتفاعات مقابل جهاد دانشگاهی، منطقه ارغوان و همینطور دشت ها و ارتفاعات شهرک صنعتی و آرامستان، به منظور استفاده از شرایط برفی ویژه به وجود آمده با شور و شعف خاصی در آن مناطق حضور یافتند.
 در زمین های اطراف چشمه لادر اقشار مختلف مردم از کودک تا سالخورده به برف بازی و درست کردن شکلک های برفی با ذوق و سلیقه شخصی مشغول بوده و بر روی برف ها سیزده بدر برفی راه انداخته بودند. در ارتفاعات مقابل جهاد دانشگاهی و بلوار منتهی به آن هر کس به شکلی سعی داشت حتی یک بار هم که شده از روی برف سر بخورد و جالب تر این که بر باربند بسیاری از خودروها تیوپ های باد شده خودروهای سواری و کامیون به چشم می خورد و افرادی که تیوپ نداشتند از انواع سینی و فرش کف ماشین و هر وسیله ای که آنها را روی برف سر بدهد، استفاده می کردند.
یکی دیگر از مناطقی که مردم به آن هجوم آورده بودند دشت وسیع آرامستان و شهرک صنعتی بود. خاکی بودن قسمتی از جاده منتهی به دشت سبب شده بود خودروها سر تا پا گل شوند اما انگار ترافیک عصرگاهی خیابان شریعتی به این منطقه منتقل شده بود تا مردم خود را به دشت رسانده و از دامنه های شیب دار و ارتفاعات اطراف آن پیست اسکی موقتی بسازند و از این نعمت خدادادی کمال لذت را ببرند.

عکس های این روز شاد اینجا!