آش شله قلمکار اخبار فرصت

ارسال در در شهر

ننجون یه برگه آورد و داد به من و گفت: ننه تو از این خبر چیزی سر در می آری؟
برگه رو گرفتم و گفتم: این که مال سایت ماست!
گفت: چشم بسته غیب گفتی ها! بخون ببین چی بلغور کردین!
برگه راگرفتم، روش یه خبر نوشته بود:
"محمود احمدی نژاد صبح امروز به خمینی شهر آمد"
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، حال این همشهری وخیم اعلام شده است. گفتنی است رییس سابق هیات هندبال خمینی شهر پس از پایان 20 سال ریاست بر هندبال خمینی شهر اعلام کرد: رخصت و صبح سده با مردم چه گفتند؟
 وی ضمن ابراز نگرانی از این موضوع هشدار داد که اینترنت قطع شد. گفتنی است در روز جهانی کارگر خوردن فلافل مضرات زیادی دارد که بدین وسیله روز معلم و روز مادر را به تمامی پدران گرامی تبریک عرض می نماییم.
اخبار تکمیلی را در این لینک بخوانید.

دو بمبی زدم تو سرم و گفتم: این رو خروجی فرصت آنلاینه؟!
گفت: پس نه! رو خروجی خبرگزاری فارسه!
از مراحل انجام هماهنگی های لازم با مدیر سایت جهت برداشتن این خبر بگذریم چون سه سوته انجام شد و خیال من و همه راحت شد اما بعد از اون اومدم یه نفس راحت بکشم که دیدم گوشم داره می سوزه. نگو ننجون طی یک چرخش 360 درجه به گوش بنده قصد جاکن کردن آن را داشت! گفتم: ننجون این گوشِ! فرمون ماشین نیست که هی می چرخونی!
گفت: حقته ننه! بیخود نیست می گن شما شهر رو به هم می ریزینا!
گفتم: ننجون توضیح می دم! ببین! اون تیتر که تکلیفش روشنه، مال سفر رییس جمهوره! اومدیم خبر سفر رو بنویسیم یهو یکی اومد از وضعیت اون پسره که سنگ از بانک تجارت خورد تو سرش برامون خبر آورد. بعدشم که دبیر صفحه ورزش برای تحویل صفحه اومده بود. همین موقع ها بود که نویسنده متن صفحه آخر داشت به دبیر تحریریه می گفت: تیتر "رخصت و صبح سده با مردم چه گفتند" برای مطلبم خوبه یا نه؟ آخه ننجون یه گُله جا که بیشتر نیست این دفتر فرصت! هرکسی می شنوه اون یکی چی می گه! بگذریم! یه هو اینترنت قطع شد. بعد هم که می خواستیم مناسبت ها رو تبریک بگیم. همون طور که از خبر بر می آد دبیر صفحه بهداشت و سلامت هم داشت روی گزارش فلافل بحث می کرد! حالا جای شکرش باقیه که خبر خیلی رو سایت نموند.
ننجون همونجور که زل زده بود توی چشم هام دسته عینک ته استکانی اش را بالا داد: در مورد اون لینک توضیحی نداری بدی؟
گفتم: اون که ارجاع می ده به اخبار سفر ریاست جمهوری!
گفت: همچینم مطمئن نباش ننه!
گفتم: چرا؟!
گفت: اون لینک هم ارجاع می ده به یک صفحه که می گه "صفحه مورد نظر شما یافت نشد"