خاله خانوم به سئوالات شما درباره مشکلات شهرستان پاسخ می دهد

ارسال در در شهر

بعد از جواب های عالمانه خاله خانوم به سئوالات در میزگرد طنز پردازان ویژه نامه نوروز 92 بسیاری از خوانندگان فهیم و دردآشنای فرصت و ایضا فرصت آنلاین خواستند که از این به بعد پیامک ها و یادداشت های ذیل مطالب سایت و تماس های تلفنی و خلاصه هر گونه سئوالی در زمینه خدمات شهری و معضلات اجتماعی و عمرانی و مدیریتی را در صورتی که مسؤولان مربوطه به آن جوابی نداشته و یا ندهند از ایشان بپرسیم و منتشر کنیم.


این شد که خانم مجریان گوشی را برداشته و شماره خاله خانوم را می گیرد که گفت و گوی آن ها را با هم می خوانیم.


مجریان: خاله خانوم سلام امیدوارم چاق و سلامت باشید مزاحم شدم مطلبی را به عرض برسانم.


خاله خانوم: علیکم سلام. خبی، بچه آ خوبند ، حاجی آقا چیطورند؟ چه مطلبی، نکنه حرفا من به پر قبا کسی برخورده و دردسر درست کرده؟


مجریان: نه خاله جون، مردم درخواست کردند حالا که کسی جوابگوی سئوالات آنها نیست شما تشریف بیاورید و به آن ها پاسخ بدهید.


خاله خانوم: مگه من بیکارم ننه؟


مجریان: شما که مهربان بودید مشکلی پیش آمده که این جوری حرف می زنید؟


خاله خانوم: آن وقت شما باید از من سوداستفاده کنید؟


مجریان: سوءاستفاده منظورتونه دیگه؟ خاله طاقچه بالا می گذاری یا زیر سرت بلنده؟


خاله خانوم: هر جور دلت می خواد فکر کن اما من شرط دارم.


مجریان: چه شرطی، بفرمایید، تو جلسه نشریه مطرح می کنیم.


خاله خانوم: حالا شد یه چیزی! اول این که شما با هر کی محاصبه می کنید تو خونه سرتیپ و سرهنگه، به من که می رسه تو انباری شهرداری ناحیه دو!


مجریان: چه عیبی داره، می خوای به چهار تا سئوال جواب بدی!


خاله خانوم: چه عیبی نداره، اولم کلاسم پایین می یاد دوما اون جا خیلی شلوغ پلوغه حواس آدم پرت می شه، بعدا صندلیشا کمر آدما درد میاره خلاصه اگه تو خونه مجیر باشه و روی صندلی تازه قبول می کنم!

شرط بعدی این که این پسره را با موتور نفرستید دنبال من یه وقت منا میندازه زمین عَبدارم می کنه به رئیس بگویید با اون ماشین قشنگه بیاد دنبالم. شرط بعدی این که این کارتونیه که عکسامون کالی کاتور کرد نباید تو جلسه باشه! آنقزه عکس منا بد کشیده بود که همه با پری دختر همسایمون اشتباهی می گرفتند اگر تو جلسه سبز شد یه دمپایی می زنم تو سرش. بعد این که مدیریت زمان هم با من باید باشه.


مجریان: حرفی نیست شرطهای شما را مطرح می کنم اما این آخری را متوجه نشدم، مدیریت زمان با شما باشد یعنی چه؟


خاله خانوم: یعنی این که به هر سئوالی هر چی خواستم جواب می دم، وسط کار هم اگر خواستم یه چورت می زنم، به کسی کار نداره، وقت حب و دوا هم به هیچ سئوالی جوابم نمی دم چون دکتر حاجی آقا گفته اونا را سر وقت بخور. اگه اینا را قبول کردید بیایید دنبالم.


مجریان: چشم خاله مطرح می کنم.
قابل توجه خوانندگان و کاربران گرامی! در صورتی که شروط خاله مورد قبول هیأت تحریریه فرصت و عوامل پشت پرده آن ها قرار گرفت در نوبت بعدی در خدمت خاله خانوم خواهیم بود و تعدادی از سئوالات شما مطرح و از افاضه کلام ایشان بهره خواهیم برد. شاید باری از ذهن شما و لاجرم کول مسؤولین برداشته شود.