دانشگاه آزاد اسلامی با هدیه امام راحل به بزرگترین دانشگاه جهان تبدیل شده است

ارسال در در شهر

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین به نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد، دکتر مجلسی گفت: اقداماتی درباره اجرایی شدن پوشش اسلامی، حجاب و عفاف، اسلامی کردن دانشگاهها و تفکیک جنسیتی صورت گرفته و در جهت عملی شدن تعالیم اسلامی و رسیدن به اهداف متعالی، برنامه های جامع و کاملی در راستای چشم انداز دانشگاه تدوین شده است.
رییس منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با اشاره به هدیه امام خمینی (ره) به دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه با هدیه یک میلیون تومانی امام خمینی (ره) اکنون به بزرگترین دانشگاه جهان تبدیل شده و در زمینه های فرهنگی، اقتصادی و علمی و آگاهی مردم نقش به سزایی داشته است .
محمد مهدی مظاهری در جمع روسای دانشگاه های آزاد منطقه 4 افزود: این منطقه با بیش از 120 هزار دانشجو، رسالت خطیری بر عهده دارد و مسوولان دانشگاه بر ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش اهتمام ویژه ای داشته باشند.
وی موفقیت منطقه4  در فعالیت های پژوهشی و کسب رتبه های برتر کشوری را مرهون حضور اساتید برجسته در مجامع مختلف علمی و مدیران موفق در دانشگاه های منطقه دانست.
رییس منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اخلاق به عنوان مهمترین عامل در تنظیم روابط میان انسان ها از اهمیت بسیاری برخوردار است و در عملکردها، رفتارها و تصمیم گیری ها نقش تعیین کننده ای دارد.
وی، مسوولیت و مدیریت را در اسلام سنگین خواند و بیان کرد: خداوند در هنگام عدالت گستری دولتمردان، برکات و فیوضات خود را فزونی می بخشد.
وی ادامه داد: تکبر، خود شیفتگی، حسد ورزی و تهمت زنی از خصال نکوهیده مدیران در نظام اسلامی است و کارگزاران در تمام سطوح مدیریتی باید به امور دینی و فرهنگی توجه خاص داشته باشند.