سایت فرمانداری خمینی شهر

ارسال در در شهر

 

site-farmandariامروز تصمیم گرفتم به جایی سر بزنم که اصلا نمی دانم کارش چیست. برای اطلاعات خودم هم که شده آمده ام به سایت فرمانداری خمینی شهر؛ اما بابا خیلی با کلاس است. شما می توانید قرار ملاقات با فرماندار بگذارید.

کافی است در کادر مربوطه که سمت راست صفحه موجود است کلیک کنید آنوقت صفحه ای باز می شود که اطلاعات شخصی شما را می خواهد و البته موضوع ملاقات را و بعد از ارسال لابد به شما وقت می دهد و البته درست بالای سر صفحه نوشته است که ملاقات با فرماندار محترم شهرستان خمینی شهر دوشنبه هر هفته ساعت 8 الی 11 و خوب شما باید منتظر این دوشنبه خاطره انگیز خودتان باشید... من نمی دانم بعدش چه اتفاقی می افتد آخر من که قصد ملاقات نداشتم پس زحمتش را خودتان بکشید و خبرش را به من بدهید.

 

اما درست زیر کادر درخواست ملاقات با فرماندار کادری وجود دارد که ارتباط با فرماندار است. وقتی روی این کادر کلیک کنید می توانید نامه الکتریکی خود را برای فرماندار بنویسید. تازه شما شماره موبایلتان و ایمیلتان را به دلخواه می توانید بگذارید و این یعنی اینکه ممکن است جوابی هم دریافت کنید. پس اگر برای فرماندار پیام فرستادید حتما مرتب ایمیلتان را چک کنید خدا را چه دیدید شاید فرماندار وقت کرد و به شما هم ایمیل زد یا پیامک فرستاد؛ نه؟!

خوب درست سمت راست صفحه اصلی این وبسایت موضوعات مختلف نوشته شده و برای من با توجه به شناخت ناقصم، موضوع معرفی فرمانداری چشمک می زند، وقتی روی این عنوان کلیک کنید چهار موضوع قابل پیگیری است؛ اهداف و وظایف، منشور اخلاقی، چارت سازمانی، سند ملی توسعه و من همان موضوع اول را خواندم و کلی اطلاعات پیدا کردم. حداقل 46 مورد نوشته شده بود که من تازه فهمیدم در چه بابی می توان این را ارگان نقد یا  تشویق کرد. شما هم اگر مثل من کمی پای اطلاعاتتان می لنگد یک سری به این بخش بزنید.

در کنار تمام موضوعات، بخش امور بانوان و خانواده نظرم را جلب می کند آخر به قول بعضی از دوستان یه کمی فمینیست ام و این می شود که هر کجا قدمی برای زنان برداشته می شود دلم می لرزد و اشکم جاری می شود... این بخش را باز می کنم. از من موضوع می خواهد تا جستجو کند و من هم می نویسم جلسات بانوان و یک سری لینک های بی ربط تحویل می گیرم و کلی حالم گرفته می شود.

خلاصه دوستان وبگردی! ما امروز نتیجه گرفتیم که این سایت هم به درد ما می خورد پس یک سری بزنید و یک عالمه حالش را ببرید... راستی از شماره بعد دیگر از وبسایتهای بزرگ خبری نیست می خواهم بروم سراغ وبلاگ های بچه های خمینی شهر. پس اگر وبلاگ داری و مورد دار نیست (!) و دلت می خواهد معرفی شود خبرم کن.

www.khomeinishahr.gov.ir