خانه امن

ارسال در در شهر

kheyrدر برنامه هاي قرآئت و ختم كلام ا... مجيد زنان در ايام ماه مبارك رمضان يكي از فعالين كه در بسياري از اين مراسم دعوت مي شود ، معضلي از جامعه را كه  عبارت از وجود دختران و زنان بي پناه و بي مكان در جامعه است طرح و براي شركت كنندگان تشريح كرده است

و گفته اند كه مواردي مراجعه يا معرفي مي شوند كه متأسفانه مكاني براي نگه داري آنها در سطح شهرستان  وجود ندارد و ارگانهاي دولتي هم دراين مورد جايي ندارند و نقل كرده اند كه چند مورد هم كه به مؤسسات فعال در اصفهان مراجعه نموده ايم همكاري نكرده اند و در يك مورد كه دختري سيزده ساله به محلي در اصفهان معرفي شد ، بعداً معلوم گرديد محل مشكل داشته و قابل اعتماد نيست، لذا مردم شهر بايد همت كنند و خود محلي در شهر براي اين مورد آماده سازند و اعلام كرده كه جمع آوري كمك ها را شروع كرده و دنبال  اجراي اين ايده مي باشد كه از خانمهاي حاضر در جلسه هم خواسته كمك نمايند.

 

بهر حال فكر خوبي است، به همين دليل طرح شد تا ديگران نيز آستين همت بالا زنند تا جايگاهي امن براي اين گونه افراد بي سرپناه كه مي توانند طعمه خوبي براي تبه كاران باشند فراهم شود.

اقدام مفيد ديگر در اين جلسات معرفي كتابها و CD هاي مربوط به امور تربيتي و كسب مهارتهاي ارتباطي و ازدواج بوده است.

توضيح

آنچه خوانديد نمونه اي از افكار و رفتارهاي عاشقانه اي مي باشد كه در گوشه و كنار شهرستان در جريان است كه نتيجه نهايي آن كمك به خلايق و رفع مشكلات آنها و لذا خشنودي خالق است. رفتارهايي كه با هيچ كلمه ديگري جز عشق نمي توان آنها را توصيف كرد. اما گرچه بانيان چنين اقدامات خيري هدفي جز رضاي خدا ندارند و بدنبال  اسم و رسم نيستند اما از آنجا كه پرنده مردني است پرواز را بايد به خاطر سپرد .، انعكاس خود حركت ها در جامعه ضروري است تا هم ندا داده شود كه هنوز انسانيت و معنويت زنده است و هم ديگران همتي كنند و با هماهنگي و دوري از رفتارهاي موازي نتيجه بهتري حاصل شود و در ضمن فرهنگ سازي نيز  صورت گيرد و از طرفي مدد جويان جامعه بدانند كه ديگران بفكر آنها هستند.

فرصت قصد دارد اين رفتار هاي عاشقانه را در مجموعه يا ستون « جلوه هاي عشق»  انعكاس دهد،  باشد كه تريبوني براي اخبار و مسائل و اقدامات و ايده ها و اهداف خيرين و كارهاي خير باشد، پس منتظر دريافت اخبار و مطالب و ايده ها از كليه مؤسسات خيريه فعال و افراد در سطح شهرستان هستيم.