این نشانه ها و حرکتها بشارت دهنده ظهور امام زمان(عج) است

ارسال در در شهر

namaz-ghods-kooshkمراسم نمازجمعه این هفته شهر  کوشک خمینی شهر به امامت حجت الاسلام و المسلمین حسینی برگزار شد.

 

حسینی ضمن تشکر از مردم فهیم خمینی شهر به خاطر شرکت در راهپیمایی روز قدس، تحولات منطقه را بشارت دهنده ظهور امام زمان(عج) دانست.

 امام جمعه کوشک در خطبه های نماز جمعه دیروز توصیه کرد: ما باید همیشه سخن حق بگوییم. امروز نیز ما در راهپیمایی شعارهایی که سر دادیم همه به حق است و به نفع مسلمانان مظلوم. در پاسخ به افرادی که شعار دادن را تقبیح می کنند، باید گفت که این شعارها حق است و برماست که سخن حق را بر زبان جاری سازیم و در این راهپیمایی ها شرکت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ادامه داد: حال بیش از 30 سال است به امام شهیدان اقتدا کرده اید و هر سال جمعه آخر ماه مبارک رمضان را گرامی می دارید. این نشان دینداری و ظلم ستیزی و ظالم ستیزی شماست. امروز اثر این شعارها را می بینیم. جهان اسلام به پا خواسته و انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است. با این حرکات فریاد مرگ بر سر سران استکبار روانه گشته است. می بینیم که چگونه سران استکبار یکی پس از دیگری شکست می خورند. این نشانه ای از شعارهای روز قدس است. نفسهای خالصانه شما استکبار و ریشه ظلم را می خشکاند و از بین می برد. پس بر ماست که همچنان ادامه دهیم.

ایشان ضمن اشاره به آیه پنجم سوره قصص تصریح کرد: این نشانه ها و حرکتها تحول عمیق در سراسر دنیاست و بشارت دهنده ظهور امام زمان(عج) است.

خطیب نماز جمعه کوشک ضمن سفارش مردم به کمک به مردم قحطی زده سومالی بیان داشت: کمک به مردم محروم سومالی نشان مظلوم خواهی انسانهاست. ما به مولایمان علی(ع) اقتدا کرده و کمک می کنیم. این خود نوعی عبادت است که امید است مقبول افتد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در پایان با اشاره به حادثه هشتم شهریورگفتند: یکی از حوادث تلخ این هفته که یادآور ظلم استکبار جهانیست، روز هشتم شهریور روز انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر است.

لازم به ذکر است که شهر کوشک یکی از شهرهای شهرستان خمینی شهر می باشد.