انتقاد جالب یک شهروند از نشریه فرصت

ارسال در در شهر

enteghadشب نوزدهم ماه مبارک رمضان پس از مراسم جزءخوانی در مسجد امام جعفر صادق(ع) یکی از شهروندان در انتقادی جالب به فرصت و درحضور نماینده مجلس گفت: فرصت به اخبار قرآنی شهر توجهی نشان نمی دهد!

 

و این درحالی است که اگر آرشیو نشریه را ورق بزنید و به اخبار ومطالب قرآنی که فرصت تنها در سال 1390 یعنی از شماره 45 تاکنون به آن پرداخته نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که فرصت حتی از خبر افتتاح پایگاه مجازی مهد قرآن کریم و برگزاری محفل انس با قرآن دانشگاه آزاد هم دریغ نکرده است.

از آنجا که خوشبختانه خبرنگاران فرصت خود از فعالان قرآنی شهر هستند این رسانه همواره سعادت داشته است که انعکاس دهنده اخبار و اتفاقات قرآنی شهر باشد.

در غیر این صورت صفحه 3 شماره 45 به خبر محفل ختم تلاوت نور در آخرین شب سال 89 ، دیدار خصوصی فعالان قرآنی خمینی شهر با آیت ا... جوادی آملی مزین نمی شد یا صفحه 4 شماره 48 خبر از برگزاری طرح اشتراک جامع برگزیدگان قرآن شهرستان در نشریات قرآنی نمی داد.

و باز هم از آنجا که خبرنگار قرآنی فرصت در نیمه اول سال جاری فراغت و فرصت بیشتری یافته است حتی از انعکاس بازدید مربیان جامعه القرآن از آسایشگاه جانبازان نیز دریغ نکرده است و از همه این ها گذشته 3 گزارش فرصت از مووسسات و گروه های مختلف قرآنی در سطح شهر و حافظان هر یک از این مراکز به اضافه ارائه گزارشی از چگونگی حفظ قرآن در مراکز اصلی، خود موید این مدعاست و البته ناگفته نماند که این قبیل گزارشات در آینده نیز ادامه خواهد داشت کما اینکه در همین شماره اخیر-54 – نیز علاوه بر انعکاس اخبار قرآنی از جمله خبر برگزاری طرح "مهد حرم" در امام زاده سید محمد که از جمله فعالیت های موسسه مهدقرآن ویژه ماه مبارک است، به ارائه دو گزارش ستارگان شهر و معرفی برنامه های محافل قرآنی شهر در ماه رمضان پرداخته است.

بد نیست اشاره ای هم بکنم به میزگرد قرآنی که فرصت برگزار کرد و طی آن پای درد دل چند تن از فعالان قرآنی شهر نشست  و حاصل این گفتگو در قالب ویژه نامه ای ضمیمه شماره 10 –آبان 88 -فرصت شد.

فرصت حتی برای تأثیر بیشتر، مشکلات قرآنی شهر را به ستون مسوولان نخوانند هم کشانده است...

در پایان اعلام می کنیم که فرصت آمادگی دارد هر گونه خبر و اتفاق قرآنی در شهر را پوشش خبری بدهد و از علاقمندان در خواست می کند که دست به کار شوند تا چیزی از قلم نیفتد.

ضمناً فرصت باز هم اعلام می کند که انتقاد پذیر است اما منتقدان عزیز هم باید قول بدهند حداقل فرصت را یک تورقی بکنند و بعد به اظهار نظر بپردازند.