حادثه اخیر هيچ ارتباطي با روستاي اصغرآباد نداشته است

ارسال در در شهر

30429177-1346582

'احمد حقيقي' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: انتشار اين خبر توسط برخي از رسانه ها كه به اشتباه به اين روستا منتسب شده بايد فوري اصلاح شود.
وي بابيان اينكه همه بايد هوشيار و مراقب باشند تا افراد سودجو ودشمنان انقلاب از احساسات پاك مردم سوء استفاده نكنند، اظهارداشت: با توجه به حجم گسترده تبليغات منفي دشمنان نظام و پخش سريع اخبار حوادث اينگونه، بايد موضوع به صورت كارشناسي ريشه يابي شود.
وي تصريح كرد: طبق شواهد موجود اين حجم از تبليغات نشان دهنده حضور دستهاي پنهان براي فراهم كردن بهانه تحريك اذهان عمومي مردم شهيد پرور اين شهرستان است.
وي با بيان اينكه اعضاي شوراي تامين شهرستان خميني شهر و استان اصفهان هم اكنون درحال اقدامات قضايي و انتظامي در باره اين رويداد هستند، تاكيد كرد: دستگاه هاي ذيربط مصمم هستند با عاملان اين جنايت برخورد شديد صورت گيرد تا در آينده شاهد تكرار اينگونه حوادث نباشيم.
فرماندار خميني شهر تصريح كرد: اجازه نخواهيم داد هيچگونه خدشه اي به حيثيت مردم اصغرآباد و اين شهرستان وارد و حقي از اين منطقه ضايع شود.
گفتنی است چندي پيش حدود 12نفر از اراذل و اوباش با ورود به يك محفل خصوصي در يكي از باغات خيابان باغبان، هفت مرد را در اتاقي حبس و شش تن از زنان حاضر در اين محل را آزار و اذيت جنسي كردند.
نيروهاي انتظامي و امنيتي شهرستان پس از مطلع شدن از اين حادثه، در محل حاضر و موفق به دستگيري پنج نفر از اراذل و اوباش شدند.
براساس گزارشهاي واصله هم اكنون پليس هاي تخصصي شهرستان و استان اصفهان مشغول بررسي اين حادثه و تعقيب افراد متواري هستند.
وقوع اين حادثه و بازتاب گسترده آن در رسانه ها موجي از خشم و انزجار مردم اشهرستان در محكوم كردن آن ايجاد كرده است .
مردم روستاي اصغرآباد در اعتراض به انتساب اين خبر به روستاي آنان از سوي برخي رسانه ها در چند روز گذشته با برخي از مسئولان شهرستان ديدار و خواستار اصلاح اين خبر و همچنين تقاضاي رسيدگي هر چه سريعتر مسئولين قضايي وانتظامي در برخورد با عاملان اين حادثه شدند.