عملیات اجرایی ۳ ایستگاه از خط ۲ قطار شهری اصفهان آغاز شد / 8 ایستگاه از این خط در خمینی شهر قرار دارد

ارسال در در شهر

قطارشهری اصفهان با بیان اینکه فعالیت اجرایی ۳ ایستگاه خط ۲ قطارشهری اصفهان آغاز شد، گفت: در حال حاضر ۱۶ ایستگاه در خط دوم در دستور اجرا قرار گرفته شده و ۸ ایستگاه باقیمانده آن نیز به میدان امام خمینی(ره) خمینی‌شهر منتهی می‌شود.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین به نقل از تسنیم، سیدمحسن واعظی‌فر با اشاره به آخرین وضعیت ساخت ایستگاه‌های خط دوم قطارشهری اصفهان اظهار داشت: نخستین ایستگاه خط دوم قطارشهری اصفهان در ابتدای شهرک امام حسین(ع) واقع در خیابان آیت‌الله غفاری شروع می‌شود و دومین ایستگاه آن جنب حرم زینبیه در نظر گرفته شده و ایستگاه سوم آن در چهارراه عاشق اصفهانی ساخته خواهد شد. پس از آن خط دوم تا ایستگاه مدرس نجفی به عنوان شانزدهمین ایستگاه ادامه خواهد یافت.
وی بیان کرد: این خط دارای 24 ایستگاه دارای 15 کیلومتر طول بوده و دستور اجرای 16 ایستگاه آن صادر شده است. خط دوم قطارشهری اصفهان از شمال شرق شروع می‌شود و با دور زدن میدان امام(ره)، به میدان امام حسین(ع) و خیابان طالقانی می‌رسد و به غرب اصفهان منتهی می‌شود.

esfahanمجری خط دوم قطارشهری اصفهان با بیان اینکه فعالیت اجرایی ۳ ایستگاه خط ۲ قطارشهری اصفهان آغاز شد، گفت: در حال حاضر ۱۶ ایستگاه در خط دوم در دستور اجرا قرار گرفته شده و ۸ ایستگاه باقیمانده آن نیز به میدان امام خمینی(ره) خمینی€Œشهر منتهی می€Œشود.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین به نقل از تسنیم، سیدمحسن واعظی€Œفر با اشاره به آخرین وضعیت ساخت ایستگاه€Œهای خط دوم قطارشهری اصفهان اظهار داشت: نخستین ایستگاه خط دوم قطارشهری اصفهان در ابتدای شهرک امام حسین(ع) واقع در خیابان آیت€Œالله غفاری شروع می€Œشود و دومین ایستگاه آن جنب حرم زینبیه در نظر گرفته شده و ایستگاه سوم آن در چهارراه عاشق اصفهانی ساخته خواهد شد. پس از آن خط دوم تا ایستگاه مدرس نجفی به عنوان شانزدهمین ایستگاه ادامه خواهد یافت.
وی بیان کرد: این خط دارای 24 ایستگاه دارای 15 کیلومتر طول بوده و دستور اجرای 16 ایستگاه آن صادر شده است. خط دوم قطارشهری اصفهان از شمال شرق شروع می€Œشود و با دور زدن میدان امام(ره)، به میدان امام حسین(ع) و خیابان طالقانی می€Œرسد و به غرب اصفهان منتهی می€Œشود.