گوشواره های 63 میلیون تومانی «حنانه» دو زندانی غیرعمد را آزاد کرد

ارسال در در شهر

برنامه «یک شهر ضیافت» پیش از افطارسیزدهمین روز ماه رمضان با همکاری خیریه امام موسی کاظم (ع) خمینی شهر و با حضور سرپرست فرمانداری و رییس و تعدادی از اعضای شورای شهر خمینی شهر از شبکه اصفهان پخش شد و درانتهای آن به گفته مدیرکل زندان های استان اصفهان مبلغ دو میلیارد و 200 میلیون ریال به زندانیان کمک شد و 18 زندانی جرایم مالی غیرعمد از بند رهایی یافتند.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین در این برنامه که تعدادی از خیرین خمینی شهر همراه با خانواده حضور داشتند، توسط تک تک اعضای خانواده ها اعم از زن و مرد و نوجوانان کمک های نقدی و طلا برای گلریزان اهدا شد.
در بخش مهم برنامه یک جفت گوشواره طلا به مزایده گذاشته شد و سهراب حاج هاشمی به نمایندگی از خیریه امام موسی کاظم (ع) به قیمت 50 میلیون تومان آن را خریداری کرد. همچنین یکی دیگر از اعضای این خیریه 13 میلیون تومان به مبلغ مذکور اضافه کرد و اعلام کرد که جدای از خیریه و شخصی آن را پرداخت نموده است. این گوشواره را حنانه دختر بچه ای که روی تخت بیمارستان خوابیده، فرستاده بود و قرار شد به خود او برگردانده شود.
گفتنی است با هزینه خرید گوشواره ها دو زندانی غیر عمد که همسن پدربزرگ حنانه بودند آزاد شدند.
حجم کمک های نقدی خیرین از طرف حاضرین آنقدر زیاد بود که دلیران مجری برنامه (که مرتب بین صندلی ها در رفت و آمد بود) نمی توانست آن ها را به سرعت ثبت کند. همچنین دو خانم تلفنی اعلام کردند که النگو و دستبندشان را برای آزادی زندانیان اهدا می نمایند.
شایان ذکر است در اثنای برنامه گزارشی تصویری از بیمارستان ساعی، خیریه محمودیه و بقیت اله پخش شد.
همچنین با برگزاری قسمت «درخت آرزوها»ی این برنامه که مخصوص برآوردن نیازها و خواسته های فرزندان زندانیان است، خیرین متعهد شدند به تعدادی از این کودکان کمک کنند.
گفتنی است برنامه یک شهر ضیافت که مخصوص گلریزان برای آزادی زندانیان غیرعمد استان اصفهان ساخته شده است چندین سال است که در ماه مبارک رمضان به صورت زنده از شبکه اصفهان پخش می گردد.