منم اندازه انگشت خودم / فکر آینده این وطن باشم

ارسال در در شهر

قطعه "نوبت ماست" به خوانندگی محمدحسین رضایی دو بار از شبکه دو پخش شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، این اثر که محتوایش به رای اولی ها برمی گردد اینگونه آغاز می شود: حالا وقتش شده که منم بیام/ یکی از این همه مرد و زن باشم/ منم اندازه انگشت خودم / فکر آینده این وطن باشم.

حاجیان مجری طرح این قطعه با بیان اینکه این اثر به سفارش سازمان رفاهی تفریحی شهرداری اصفهان تولید شده، است گفت: شبکه های اصفهان و امید نیز روز قبل از انتخابات به پخش آن پرداختند.

گفتنی است پدر «علی ابوطعام» شهید لبنانی مدافع حرم چندی پیش پیراهن فرزند شهیدش را به محمدحسین رضایی به خاطر اجرای سرود «هم قسم» با موضوع شهدای مدافع حرم اهدا کرد. رضایی این نماهنگ را که محصول همکاری کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا(ع) خمینی شهر و معاونت فرهنگی سپاه خمینی شهر بود، شامگاه 17 شهریور1395 در برنامه تلویزیونی ثریا از شبکه اول رونمایی کرد. وی اسفندماه 1395 زمانی که به آیین اختتامیه جشنواره عمار در شهرکرد دعوت شده بود، توفیق یافت این هدیه معنوی را که پدر شهید از طریق یکی از هنرمندان جشنواره عمار برای وی ارسال کرده بود، دریافت کند.

رضایی پس از این ماجرا در تماسی تلفنی با پدر و مادر این شهید از آنها به خاطر اهدای این هدیه گرانبها تشکر کرد و خواستار دعای آنها برای ماندنش در مسیر شهدا شد.

چندی پیش نیز آهنگ «مرگ بر آمریکا»ی وی که در راهپیمایی 22 بهمن 1395 به صورت زنده در میان مردم تهران برگزار شد در لیست آهنگ های پیشواز ایرانسل قرار گرفت.