مسئولان استان دلسوزی بیشتری نسبت به خمینی شهر داشته باشند

ارسال در در شهر

مشکلات شهرستان، کمبود زمین، گوشزد به مسؤولان، گرانی های شب عید و همچنین مسأله فلسطین از جمله مسائل مطرح شده در نماز جمعه این هفته خمینی شهر بود.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، آیت ا... شیخ عباس رحیمی خطاب به مسؤولان استان گفت: شهرستان خمینی شهر مشکلات فراوانی دارد از جمله مهاجران غیربومی که جمعیتشان به اندازه یک شهرستان است. یعنی یک شهرستان در دل شهرستان خمینی شهر جا گرفته است. مهاجرپذیری نباید برای مردم مشکلاتی مانند کمبود زمین ایجاد کند.


نماینده ولی فقیه ادامه داد: دانشگاه صنعتی از آن طرفِ شاهین شهر تا قلب خمینی شهر زمین گرفته است. حال که شهرداری می خواهد جهت رفاه حال مردم روبروی امامزاده سید محمد(ع) میدانی احداث کند، زمین نیست و دانشگاه اشغال کرده است و اجازه نمی دهد.


خطیب جمعه تاکید کرد: آقایان استاندار و معاون و شورای استان! اینها گره هایی است که شما باید باز نمایید. هم مسؤولان هم مردم می فهمند من چه می گویم. برخی مسائل صلاح نیست بازگو شود.


استاد حوزه و دانشگاه از مسؤولان استان خواست دقت و دلسوزی بیشتری نسبت به شهرستان خمینی شهر داشته باشند و ادامه داد: جمعیت شهرستان را ببینید. متناسب با این جمعیت مسؤول اداره مشخص کنید. برخی مسؤولان این شهرستان با مسؤول یک شهر کوچک در یک حد است. بعضا فردی را انتخاب می کنید که آدم خوبیست ولی متناسب با این جمعیت نیست. مسؤول قوی و باتجربه انتخاب کنید.


وی در پایان خطبه ها گفت: در هفته ای که گذشت کنفرانس فلسطین در تهران برگزار شد و به خاطر اهمیت موضوع در آن کنفرانس شخص رهبر و سران قوا سخنرانی کردند. همه به این نتیجه رسیدند که مساله فلسطین نباید فراموش شود. نباید به قدرت ها امید داشت که بیایند مشکل را حل کنند. آنها جز ایجاد جنگ و فتنه کار دیگری نمی کنند. می خواهند سلاح هایشان را بفروشند.