فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر تغییرکرد

ارسال در در شهر

آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر با حضور سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در این مراسم از زحمات و تلاش €Œهای سرهنگ پاسدار حمید مرادی تقدیر و سرهنگ دوم پاسدار سیدعلی مشیرصدری به سمت فرماندهی سپاه ناحیه خمینی€Œ شهر معرفی شد.


فرمانده سپاه صاحب الزمان ظهردیروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه خمینی€Œ شهر و در جمع بسیجیان اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی داشته اما شاید به اندازه عظمت و بزرگی دستاوردهای انقلاب در تبیین آن€Œها در داخل کشور کار نشده است.


سردار غلامرضا سلیمانی افزود: انقلاب اسلامی توانست یک حکومت وابسته ولی به لحاظ محاسبات مادی قوی را ساقط کند، حکومتی که حافظ مناطق غرب در منطقه غرب آسیا محسوب می€Œ شد، حکومتی که ارتش مقتدری برای آن سازماندهی کرده بودند تا این ارتش بتواند جلوی پیشروی ارتش سرخ جماهیر شوروی را به سمت آب€Œ های گرم خلیج فارس سد کند، برای آن دستگاه جهنمی ساواک را درست کرده بودند که یکی از قوی€Œترین دستگاه€Œ های امنیتی دوران معاصر به حساب می€Œ آید.


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه این کشور و حکومت پهلوی و هم پیمانان مقتدری در منطقه و حامیان قدرتمند بین المللی وجود داشت، خاطرنشان کرد: در راس آن€Œها بزرگترین قدرت اقتصادی و نظامی دنیا یعنی آمریکا حامی اصلی حکومت پهلوی محسوب می€Œ شد؛ این حکومت متحد راهبردی، استراتژیک رژیم صهیونیستی به حساب می €Œآمد.
و ی اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار فراوان است و دهه فجر فرصتی است تا مقداری تلاش کنیم در برنامه€Œ ها، گفت€Œ وگوها و رسانه €Œها عظمت و پیامدهای تشکیل مردم سالاری دینی، جمهوری اسلامی، نظام علوی و عاشورایی را برای خود و مردم تبیین کنیم.