جشن گلریزان در زورخانه امام رضا (ع) برگزار شد

ارسال در در شهر

جشن گلریزان زورخانه امام رضا(ع) جهت جمع آوری کمک های مردمی برای تکمیل ساختمان زورخانه که جنب پارک باغبان واقع شده است، برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان خمینی شهر در این رابطه گفت: این زورخانه دارای زمینی به مساحت 1000 مترمربع و 750 متر مربع زیربناست و برای تکمیل آن هزینه ای در حدود یک میلیارد و 250 میلیون تومان برآورد شده است.


محمد حاجیان ضمن اشاره به این که در این گلریزان علاوه بر کمک های نقدی، مساعدت های غیر نقدی مانند مصالح نیز انجام شده است، افزود: 5 قرض الحسنه فروشان در مجموع 150 میلیون تومان کمک بلاعوض نموده اند و همچنین شهرداری نیز پرداخت 50 میلیون تومان مبلغ مصوب شورای شهر را در دستور کار دارد.

photo 2016 12 31 08 47 06
وی کمک های مردمی را حدود 500 میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: اکنون ستون های این زورخانه تا زیر سقف ساخته شده است و با مبالغ جمع آوری شده به تکمیل آن خواهیم پرداخت.


حاجیان همچنین افزود: این زورخانه بخشی از یک مجموعه فرهنگی ورزشی 5 هزار متر مربعی است. در مراسم مذکور خیران و مردم محلی، شهردار و برخی از اعضای شورای شهر، معاون عمرانی فرماندار، رییس اداره ورزش و جوانان و رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان حضور داشتند.