بخشداران استان در فرمانداری خمینی شهر گرد هم آمدند

ارسال در در شهر

همایش بخشداران استان اصفهان صبح امروز با حضور مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین فرماندار در این مراسم به معرفی شهرستان خمینی شهر پرداخت.
احمد رضوانی یکی از مشخصه های برجسته خمینی شهر را همجواری با کلان شهر اصفهان عنوان و این شهرستان را یکی از پر افتخارترین شهرستان ها در حوزه ایثار و شهادت معرفی نمود.
وی با اشاره به وجود دانشگاه صنعتی، شهرک علمی تحقیقاتی و 8 دانشگاه دیگر در محدوده خمینی شهر افزود: در این شهرستان صنایعی مانند سنگ و همچنین تولید گل شب بو از شهرت فراوانی برخوردارند و سال گذشته جشنواره کشوری گل شب بو در خمینی شهر برگزار شد.
فرماندار با بیان این که بیش از 300 موسسه خیریه و صندوق های قرض الحسنه درشهرستان وجود دارد کمک های مردم و خیرین برای ساخت بیمارستان ساعی و همچنین طرح های اجرا شده در چشمه لادر را از مظاهر خیراندیشی مردم خمینی شهر خواند و افزود: اکنون به مناسبت های مختلف مردم در لادر جمع می شوند و گاه جمعیت در آن جا به حدود 40 هزار نفر هم می رسد.
رضوانی در خصوص توجه به بخش ها و بخشداران گفت: احساس می کنم بخشداران مظلوم واقع شده اند و با این که نماینده عالی دولت در روستاها هستند ولی ابزار و امکانات لازم برای آن ها مهیا نیست.
وی همچنین گفت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر هستیم و هنوز ستاد انتخابات فرمانداری ها شکل نیافته است. تشکیل هیات اجرایی در ایام عید بسیار سخت است و پیشنهاد می کنم قبل از این روزها هیات تشکیل شود. همچنین از لحاظ فن آنوری در اکثر شهرها مشکلاتی داریم که باید مرتفع گردند.
گفتنی است وطنخواه مدیرکل سیاسی انتخاباتی و تقسیمات کشوری استانداری و بهمنی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری در این جلسه به سخنرانی پرداختند.