فرمانده جدید راهور شهرستان خمینی شهر معرفی شد

ارسال در در شهر

مراسم تودیع و معارفه فرمانده راهور شهرستان با حضور فرماندار، رئیس پلیس راهور استان اصفهان، فرمانده انتظامی ،دادستان،رئیس دادگستری،شهرداران و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری  رگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در این مراسم سرگردمهدی پاکروان به عنوان مسوول جدید راهور شهرستان معرفی و از تلاش های سرهنگ  رشیدعسگریان قدردانی شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ احمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان طی سخنانی گفت: تلاش مدیریت راهور و همکارانشان باعث شد در سال 93 خمینی شهر رتبه دوم کاهش تصادفات فوتی را در کشور به دست آورد و هم اکنون تصادفات شهرستان به حداقل خود رسیده است.

 فرماندار در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط مدیریت راهور شهرستان گفت: هم اکنون بار ترافیکی اصفهان بر دوش خمینی شهر و درچه است، بلوار امیرکبیر به ویژه در روزهای تعطیل پیک ترافیکی زیادی دارد.

رضوانی  افزود:علاوه بر شناخت نقاط قوت و ضعف، به دنبال فرهنگ سازی برای مشکلات ترافیکی در سطح شهرستان خواهیم بود تا با برنامه ریزی صحیح به اهداف مورد نظر دست یابیم

وی از مدیران استان درخواست کرد که در خصوص تامین بودجه و افزایش نیروی راهور شهرستان تلاش بیشتری کنند.در ادامه این مراسم دکتر رضایی فرمانده راهور استان گفت: تلاش می شود از توان همه نهادهای شهر در کاهش تصادفات استفاده شود.

وی با بیان اینکه پلیس از سال 84 به بعد توانست روند تصادفات را در کل کشور کاهش دهد افزود: موضوع ترافیک مقوله ای چند وجهی است و این موفقیت به دست نمی آمد مگر با تلاش و همدلی همه سازمان های متولی.

وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی و استفاده از فن آوری دو راهکار کاهش بیشتر تصادفات است، گفت: در این راستا از شهرداری می خواهم در خصوص مانیتورینگ ترافیک همکاری بیشتری نماید.

در پایان عسگریان فرمانده راهور با بیان اینکه اگر موفقیتی به دست آمده به دلیل همکاری و همدلی همه نهادها متولی بوده از مسوولان شهرستان و کارکنان راهور بابت تلاش هایشان تشکر کرد.

photo 2016 07 19 12 27 32