اداره کل مالیاتی، عوارض آلایندگی را به حساب شهرستان واریز کند

ارسال در در شهر

نخستین جلسه شورای اداری در سال جاری با حضور جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)، نماینده شهرستان، امام جمعه، فرماندار، شهردار و روسای ادارات برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در این جلسه امام جمعه با اشاره به توصیه های حکومتی حضرت علی(ع)، روسای ادارات را به خدمت هر چه بیشتر به مردم دعوت کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن اجلاسیه ملی سرداران و دوهزار و 300 شهید خمینی شهر گفت: این اجلاسیه کاربزرگی است و همه ارگان ها و ادارات شهرستان در آن دخیل خواهند بود و همه ما باید در خدمت شهدا و اجلاسیه شهدا باشیم.


در ادامه این جلسه سردار فدا جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به در پیش بودن اجلاسیه ملی شهدای خمینی شهر در آبان ماه سال جاری به تشریح ظرفیت ها و نتایج برگزاری این اجلاسیه پرداخت.


وی با بیان اینکه از مجموع 25 شهید مدافع حرم استان 9 شهید به خمینی شهر تعلق دارند گفت: این رقم بسیار بالایی است و افتخاری برای شهرستان محسوب می گردد.
در این جلسه حجت الاسلام قربانی رئیس اداره اوقاف ضمن اشاره به استقبال گسترده مردم و زائران از امامزاده سیدمحمد، از عدم توجه ارگان ها و ادارات خدمات رسان مثل شبکه بهداشت در خدمت رسانی به زائران گلایه کرد.


در ادامه یزدانی رییس دادگستری شهرستان خمینی شهر با اشاره به حجم گسترده پرونده ها در محاکم قضایی خمینی شهر، بخشی از این مشکل را محصول عملکرد نامناسب برخی از ارگان ها و آیین نامه های داخلی آنها دانست.


وی به عنوان نمونه به عملکرد بانک ها اشاره کرد و گفت: اگر بانک ها در صدور دسته چک دقت بیشتری کنند بخش زیادی از پرونده های مالی کاهش پیدا خواهد کرد.
ابطحی نماینده شهرستان نیز در این جلسه با بیان اینکه به دنبال مدیریت تغییر هستم نه تغییر مدیریت خطاب به روسای ادارات گفت: نیازی به تغییر ترکیب شهرستان نداریم و در این زمینه توجهی به شایعات نکنید و با اقتدار کارتان را انجام دهید.


وی با انتقاد از کیفیت پایین جلسات شورای اداری گفت: شورای اداری جای تعارفات نیست بلکه این شورا بازوی اجرایی فرماندار است و در هر جلسه باید طبق دستور جلسه اعلام شده یکی دو موضوع مهم شهرستان مطرح و ارگان های دخیل پیرامون آن موضوع نظر داده و نهایتا نتیجه گیری شود.


رضوانی فرماندار نیز در جمع بندی جلسه ضمن تبریک به ابطحی نماینده شهرستان و تشکر از زحمات چهارساله صرامی نماینده سابق شهرستان به اهم فعالیت های انجام گرفته در خمینی شهر در سال 94 اشاره کرد.


وی با اشاره به در پیش بودن اجلاسیه شهدای خمینی شهر گفت: این اجلاسیه فرصتی برای معرفی ظرفیت های شهرستان است. در این زمینه چندین کمیته شکل گرفته و لازم است ادارات همه امکانات خودشان را در خدمت برگزاری اجلاسیه بسیج کنند.


فرماندار با گلایه از عدم پرداخت عوارض آلایندگی شهرستان گفت: از اداره کل مالیاتی می خواهم رقم عوارض آلایندگی استان را به حساب شهرستان واریز کند که متاسفانه این رقم هنوز واریز نشده است.