آزمون های فنی حرفه ای برگزارشد

ارسال در در شهر

پنج شنبه، جمعه و شنبه اولین مرحله آزمون هماهنگ کشوری سال 1395 مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خمینی شهر و زندان شهر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین این آزمون در 73 حرفه مهارتی در رشته های مختلف خدماتی، فنی، رایانه، هنری و کشاورزی از ساعت 8 صبح تا 16 بعدازظهر طی پنج نوبت به صورت همسان کشوری برگزار شد.
از آن جایی که ماموریت اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آموزش، پژوهش، تولید استانداردهای آموزشی و ارزشیابی مهارت نیروی کار کشور می باشد، مرکز فنی و حرفه ای برادران خمینی شهر واقع در خیابان پردیس منظریه از 689نفر خواهر و برادر از سراسر مراکز شهرستان از جمله مرکز خواهران خمینی شهر( واقع در خیابان کهندژ)، مرکز سیار درچه( واقع در خیابان امام)، مرکز سیار اصغرآباد( واقع در خیابان بسیج) و پایگاه روستایی تیرانچی و 85 آموزشگاه آزاد در سطح شهرستان آزمون گرفت.بیشترین افراد شرکت کننده در رشته های نصب و سیم کشی تجهیزات مدارهای الکتریکی ساختمان، مانتو دوزی و نگهداری خودرو بود.
گفتنی است نتایج آزمون در خرداد ماه در سایت فنی و حرفه ای قابل مشاهده می باشد و افراد پس از قبولی در آزمون کتبی می توانند در آزمون عملی شرکت نمایند.