ورود کامیون ها به بلوار آزادگان خمینی شهر ممنوع شد

ارسال در قضایی و انتظامی

در تازه ترین تصمیمی که برای بلوار پر حادثه و پر خبر آزادگان اتخاذ شد، ورود کامیون ها به این جاده ممنوع گشت. به گزارش فرصت آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رییس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در دیدار با فرماندار خمینی شهر با اشاره به افزایش تمهیدات راهنمایی و رانندگی برای کاهش تصادفات در بلوار آزادگان خمینی شهر گفت: از این پس ورود کامیون ها به این بلوار ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

سرهنگ غلامی افزود: این ممنوعیت تردد، حد فاصل میدان استقلال در اصفهان تا سه راه معلم در شهرستان خمینی شهر به طول 6 کیلومتر اعمال شده و رانندگان وسایل نقلیه سنگین باید از کمربندی خمینی شهر-نجف آباد در کیلومتر 20 جاده اصفهان- تهران تردد کنند. جاده آزادگان خمینی شهر از راه های اصلی اصفهان و خمینی شهر برای سفر به غرب کشور است. در تصادفات این جاده، به طور میانگین سالانه 9 نفر جان خود را از دست می دهند.

به گزارش فرصت آنلاین، بلوار آزادگان که مدیریت آن در دست سه اداره راه و شهرسازی خمینی شهر، شاهین شهر و نجف آباد است و امنیت آن را پلیس راه استان در دست دارد از دیرباز محل وقوع تصادفات بسیاری بوده است. تجمع مردم مقابل این جاده و پیشنهاد مکرر شهرداری خمینی شهر برای واگذاری مسوولیت این جاده به شهرداری تا کنون راه به جایی نبرده بود و ممنوعیت ورود کامیون به این جاده مهم ترین راهکاریست که در طول این سال ها برای این جاده اتخاذ شده است. البته در سال های گذشته اقداماتی نظیر نصب گاردریل برای کاهش خطرات جاده انجام شده بود که تا حدودی موثر واقع شد اما خطرات این جاده در طول سال های گذشته به اندازه ای بوده که حتی پای یکی از مسوولان ارشد وزارت راه و شهرسازی را نیز به خود باز کرد. خون های ریخته شده در این جاده استاندار وقت را نیز به شوراری اداری خمینی شهر کشاند. استاندار ذاکر در این جلسه گفت: از این به بعد یک قطره از این خون ها را به عهده نخواهم گرفت.

 

 

 

Â