انهدام باند سارقان و كشف 29 فقره سرقت

ارسال در قضایی و انتظامی


به گزارش فرصت آنلاین به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده نیروی انتظامي با بيان اين مطلب گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت در شهرستان طرح ويژه مبارزه با سارقان در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.


سرهنگ احمدی افزود: در اين خصوص پرونده مقدماتي تشكيل و اكيپي از عوامل انتظامي و آگاهي با تقويت و تشديد گشت هاي پليسي تحقيقات خود را جهت شناسايي و كشف سرقت ها آغاز كردند.


وی تصريح كرد: سرانجام با پيگيري و اقدامات علمي پليس و استفاده از شيوه هاي نوين ، مخفيگاه سه متهم شناسايي و در اقدامي ضربتي دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.


این مقام انتظامی اظهار داشت: " اكبر- ك، و مجتبي - ش" كه در امر سرقت اماكن خصوصي فعاليت داشتند در تحقيقات صورت گرفته لب به اعتراف گشوده و به 14 فقره سرقت اماكن خصوصي اعتراف كردند.


وی عنوان داشت: متهمان در اعترافات خود همدست ديگرشان به نام"مختار-ك" كه از سارقان سابقه دار در امر سرقت لوازم و قطعات خودرو بود را نيز معرفي كردند كه وي نيز در عملياتي ويژه توسط ماموران دستگير و به 15 فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف كرد.


سرهنگ احمدي با بيان اينكه دستگيري اين سارقان در كاهش سرقت شهرستان تاثير بسزايي خواهد داشت خاطر نشان كرد: در اين رابطه سارقان دستگير شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شدند.