باغی که 4 جوان را به بالای دار کشاند + تصویر

ارسال در قضایی و انتظامی

29354C68E4FB-131مقدمات لازم برای اعدام 4 محکوم پرونده باغ مهیا شده و صبح فردا این 4 جوان شرور به دار مجازات آویخته خواهند شد تا ماجرای باغ خمینی شهر به مثلی برای آسیب شناسان و کارشناسان ناهنجاری های اجتماعی تبدیل شود.

ساعاتی پیش، نرده کشی دورتادور پارک بهشت انجام شد و تمهیدات امنیتی لازم هم با حضور مأموران اندیشیده شده است. از سوی دیگر تعدادی خبرنگار و عکاس هم از رسانه های کشور به خمینی شهر آمده اند تا نسبت به پوشش مراسم اقدام کنند.

اگرچه به نحوه اطلاع رسانی برخی مسئولان قضایی استان در خصوص اجرای حکم و نیز مکان در نظر گرفته شده انتقاداتی وارد است اما بدیهی است حفظ آرامش و طمأنینه توسط مردم شریف شهرستان و همکاری برای حفظ نظم، هر گونه بهانه را برای سیاه نمایی رسانه ای در خصوص خمینی شهر سلب خواهد کرد.

اساسا فلسفه احکام الهی یکی هم این است که ضمن مجازات خطاکار، برای دیگرانی که شاید در معرض خطا باشند درس عبرتی باشد. امیدواریم ماجرای باغ شیطانی هم بتواند برای همه افرادی که در معرض چنین جرائمی هستند و بخصوص برای اراذل و اوباش، عبرت آموز گردد.

اینجا همان باغ شیطانی است که وسوسه های شیطانی در آن، 4 نفر را به بالای دار کشاند. امید که مسئولین استان و شهرستان وعده قبلی درباره ساماندهی باغ های خمینی شهر که متأسفانه محل لهو و لعب غیربومی ها شده است را جامه عمل بپوشانند.

اینجا را کلیک کنید.