درخواست اشد مجازات برای مجرمان جنایت باغ

ارسال در قضایی و انتظامی

mosahebe-ba-dadsetan2

دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر گفت: طبق قولی که به مردم شهید پرور شهرستان مبنی بر تسریع در رسیدگی به پرونده تجاوز داده بودیم روز چهارشنبه کلیه مراحل رسیدگی به پرونده اولیه و مقدماتی در شهرستان انجام و برای صدور رأی نهایی شخصاً تحویل مقامات قضایی استان گردید.

حجت الاسلام رضایی که با خبرنگار فرصت آنلاین گفتگو می کرد افزود: نسبت به اتهام تجاوز به عنف در تاریخ یکم تیرماه رسماً قرار عدم صلاحیت توسط بازپرس پرونده در شهرستان صادر گردید و پرونده این جرم تحویل مقام قضایی استان گردید. حجت الاسلام رضایی افزود: سایر اتهامات متهمین اعم از آدم ربایی، سرقت مقرون به آزار، ایراد ضرب و جرح عمدی، حبس غیر قانونی و سایر جرائم انجام شده توسط متهمین، چهارشنبه هشتم تیرماه با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست و درخواست اشد مجازات برای کلیه متهمین در شهرستان صادر و به استان ارسال گردید. از این پس کلیه مراحل بعدی در مرکز استان به صورت ویژه و متعاقباً در دیوان عالی کشور انجام و از محدوده اختیار شهرستان خارج گردید.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع پرونده و تأکید ریاست محترم قوه قضائیه و مسؤولین دادگستری استان، طی هفته گذشته تا کنون چند جلسه رسیدگی پرونده در مرکز استان تشکیل شده است. وی از همه مردم خواست تا هر گونه اطلاع و خبری از باقی متهمان فراری دارند به مسؤولین انتظامی، امنیتی و قضایی شهرستان اطلاع دهند.