ستاد اقامه نماز شهرستان تشکیل جلسه داد

ارسال در قضایی و انتظامی

جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان خمینی شهردربیست وششم سالجاری حضور فرماندار ، مشاور استاندار ودبیر ستاد اقامه نماز استان و اعضا ء با قرائت آیاتی از کلام ا... مجید در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فرماندار وضعیت برگزاری نماز جماعت در ادارات و دستگاه های شهرستان را مطلوب ارزیابی و از اقدامات مثبتی که در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز انجام شده است تقدیر و تشکر نمودند.


سپس معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گزارشی از اقدامات انجام شده در فرمانداری برای ترویج فرهنگ اقامه نماز من جمله تشکیل جلسات شورای فرهنگی فرمانداری ، برگزاری مستمر نمازجماعت ، هماهنگی برای برپایی نمازوحدت که در تاریخ ۲۴/۹/۹۵ با حضور مسئولین شهرستان درمسجد جامع آدریان... ارائه نمود.


براساس این گزارش دبیرستاد اقامه نماز استان طی سخنانی با مطلوب شمردن وضعیت شهرستان خمینی شهر در بین شهرستان های دیگر استان از نظر پرداختن به موضوع برپایی و ترویج فرهنگ اقامه نماز اظهار نمود: این حوزه نیازمند نوآوری می باشد و می طلبد که دستگاه ها و نهادها بیش از پیش در این حیطه فعالیت نمایند.
وی دوران کودکی را برای آموزش نماز و پرورش اسلامی بسیار مهم و نقش آموزش و پرورش و مادران را در این خصوص حساس و حیاتی ارزیابی نمودند.


شایان ذکر است قبل ازجلسه نماز جماعت با حضور اعضاء در محل نمازخانه فرمانداری اقامه گردید.