آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان برگزار شد

ارسال در قضایی و انتظامی

سرهنگ احمدی پس از 4 سال سکانداری نیروی انتظامی شهرستان با مردم خمینی شهر خداحافظی کرد و سرهنگ جعفری نژاد از امروز بر صندلی فرماندهی انتظامی زادگاه خود تکیه زد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در مراسم تودیع و معارفه ریاست فرماندهی انتظامی شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، سرهنگ دکتر حسین زاده جانشین فرماندهی استان، ابطحی نماینده مردم در مجلس، رضوانی فرماندار، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر درچه و جمعی از مسوولان شهرستان حضور داشتند.

 photo 2016 11 11 10 05 26

photo 2016 11 11 10 04 28

جانشین فرماندهی انتظامی استان طی سخنانی از زحمات 4 ساله سرهنگ احمدی در خمینی شهر تشکر کرد و وی را افسری شایسته، تحصیل کرده، نجیب و شجاع خواند و گفت: همه به سرهنگ احمدی نمره خوبی می دهیم. سرهنگ حسین زاده همچنین کارنامه سرهنگ جعفری نژاد را نیز مثبت ارزیابی کرد و گفت: مردم و مسوولان نجف آباد از اینکه چنین نیرویی را از دست می دهند ناراحت هستند.


سرهنگ احمدی نیز در ادامه با اشاره به اینکه شهریور سال 91 بلافاصله پس از به عهده گرفتن مسوولیت فرماندهی انتظامی خمینی شهر بر تقویت زیرساخت های نیروی انتظامی در این شهرستان تاکید کردم، گفت: کلانتری شماره 12 و همچنین کلانتری منظریه در این 4 ساله راه اندازی شد. وی در ادامه با اشاره به اینکه ناجا اخیرا طرح همکاری خیرین با نیروی انتظامی را مطرح کرده است، گفت: ما در خمینی شهر 4 سال پیش با خیرین دست همکاری دادیم و آشپزخانه ای به مساحت 270 مترمربع برای این نهاد احداث نمودیم همچنین نمازخانه مرکز فرماندهی را بازسازی کردیم.


فرمانده سابق نیروی انتظامی خمینی شهر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رتبه دوم شهرستان در سال 93 در کاهش تصادفات منجر به فوت گفت: امسال هم تصادفات منجر به فوت شهرستان نسبت به سال گذشته با 30 درصد کاهش روبرو بوده است. سرهنگ احمدی همچنین از کاهش 13 درصدی سرقت ها در سال جاری نسبت به قبل خبر داد.
سرهنگ جعفری نژاد نیز که با هیاتی از نجف آباد که برای بدرقه وی آمده بوده، در جلسه حاضر شد بود گفت: طبق حکم ابلاغی، بنده سه سال اینجا خدمت خواهم کرد و از شما می خواهم دعا کنید تا در شهر خودم سربلند باشم.

sarhang jafary


نماینده مجلس و فرماندار نیز طی سخنانی ضمن تشکر از زحمات سرهنگ احمدی در شهرستان از مسوولان استان خواستار احداث پاسگاه در محله جوی آباد و ایستگاه نیروی انتظامی در شهر اصغرآباد شدند.

photo 2016 11 11 10 04 35
گزارش مشروح این آیین در نشریه فرصت به چاپ خواهد رسید.

عکاس: سعید بیگی