مبارزه با جرایم خاص نیازمند همکاری تمام دستگاه های متولی است

ارسال در قضایی و انتظامی

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در عرصه مبارزه با جرایم خاص همه کارها نباید به نیروی انتظامی و مراجع قضایی محول شود و همه دستگاه های مرتبط با این امر باید پا به میدان بگذارند.

به گزارش فرصت آنلاین به نقل از ایرنا، احمد خسروی وفا در جلسه ستاد مبارزه با جرایم خاص گفت: همه دستگاهها باید با حضور جدی در این عرصه موجب شوند تا جامعه از لوث وجود اراذل و اوباش و ناامن کنندگان پاک شود.
رییس کل دادگستری اصفهان، نظارت و برخورد با افرادی که در زمینه مبارزه با جرایم خاص به وظایف خود عمل نمی کنند را خواستار شد.

وی ضمن تاکید بر پیگیری مصوبات این ستاد در باره پیشگیری فرهنگی، آن را در مقابله با جرایم تاثیر گذار خواند و گفت: در حوزه پیشگیری فرهنگی کارهای جدی تری باید صورت گیرد، هر چند حوزه پیشگیری زمانبر است ولی نتایج خوبی خواهد داشت.
وی با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درهفتم تیر سال جاری گفت: باید تلاش کنیم که زندانهای ما بهتر از قبل شود و نظارت لازم را در خصوص ورودی به زندانها باید اعمال کرد.

رییس کل دادگستری اصفهان ضمن تشکر از مدیران و مسوولین مربوط در امر مبارزه با جرایم خاص، دستور تشکیل کارگروه مشترک برای بررسی مشکلات دو منطقه جوی آباد شهرستان خمینی شهر و مهرنجان شهرستان فلاورجان را صادر کرد.