ضرب و شتم طلبه جوان یک نزاع معمولی بود

ارسال در قضایی و انتظامی

در حالی که خبرگزاری ها و بخش پیک بامدادی اخبار 8 صبح دیروز (25 شهریور) رادیو، مکان وقوع این حادثه را کهندژ اعلام کردند اما خبرنگار اخبار شبکه اصفهان دیروز عصر اصرار داشت که این حادثه را به خمینی شهر گره بزند و با بزرگ جلوه دادن این حادثه خمینی شهر را با بازتاب خبری منفی مواجه سازد. اما دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان دیروز در گفتگو با خبرگزاری فارس ضرب و شتم طلبه جوان را یک نزاع معمولی خواند و گفت: طلبه جوانی که روز گذشته مورد ضرب و شتم عده ای قرار گرفت، بدون لباس روحانیت بود و در واقع درگیری او یک نزاع معمولی بوده است.


حسن رحیمی با اشاره به دلیل وقوع این حادثه اضافه کرد: به دنبال پیگیری‌هایی که انجام دادیم به این موضوع رسیدیم که جریان از این قرار بوده است که چند نفر موتور‌سوار در یکی از کوچه‌های خیابان کهندژ ویراژ می‌داده‌اند که یکی از صاحبخانه‌های این کوچه به این موضوع معترض می‌شود.


دادستان عمومی و انقلاب اصفهان تصریح کرد: به دنبال این موضوع سر و صدایی بین این فرد با موتور‌سواران ایجاد می‌شود، یک نفر روحانی سر و صدا را می‌شنود و با لباس شخصی وارد صحنه می‌شود و به دنبال این موضوع یک درگیری بین این فرد با موتور‌سواران پیش می‌آید که این افراد با قمه و قداره با وی درگیر می‌شوند.


وی ادامه داد: البته این درگیری یک نزاع معمولی بوده است،و در حال حاضر یکی از ضاربان این روحانی در باز‌داشت موقت به سر می‌برد و بقیه نیز متواری هستند.