اجراي طرح مشاوره فعال در امامزادگان خميني شهر

ارسال در قضایی و انتظامی

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ" خسرو احمدي" فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر با بيان اين مطلب اظهار داشت: در راستاي ارائه خدمت رساني به مردم و مسافران نوروزي از ابتداي نوروز 93 فرماندهي انتظامي شهرستان با همكاري مسئولان اماكن متبركه امام زادگان اقدام به اجراي طرح مشاوره فعال در اين اماكن كرده است.

وي افزود: اين طرح در بقعه متبركه امام زاده سيد محمدبن علي بن الحسين (ع)، امام زاده سيد اشرف و امامزاده تيرانچي در كوشك به اجرا گذاشته شده كه با استقبال خوبي از طرف مردم و مسافران نوروزي همراه بوده و تا كنون بيش از 300 نفر از خدمات مشاوره رايگان پليس بهره مند شدند.

اين مقام مسئول با بيان اينكه طرح مشاوره فعال به صورت گروهي و فردي انجام مي شود گفت: در اين طرح آموزش مهارت هاي زندگي، مشاوره در خصوص راه هاي درمان و ترك اعتياد و مقابله با اعضاي معتاد در خانواده، حل مشكلات زناشويي و روابط زوجين، اختلافات خانوادگي و حقوقي و رسيدگي به آسيب هاي اجتماعي و افراد آسيب ديده توسط كارشناسان روانشناسي و مشاوره پليس انجام مي شود.

گفتنی است حدود200 اثر تا ریخی وهفت امامزاده وچندین چشمه از جمله چشمه لادر دراین منطقه وجود دارد که تعدادی از آنها قابل بازدید است .