اعترافات عوامل دستگير شده جنايت خميني شهر

ارسال در قضایی و انتظامی

bazjooee5 تن از عوامل دستگير شده جنايت اخير باغي در اطراف خميني شهر در اعترافات خود گوشه هايي از ماجرا را تشريح كرده اند. به گزارش منابع موثق، يكي از متهمان روايت شايع در بين مردم را تأييد كرده است.

از همان روزهاي ابتدايي ماجرا در بين مردم محلي شايع بود كه اين افراد را م.سرايدار پير يكي از باغهاي اطراف باغ محل مهماني به محل كشانده است. اين فرد وقتي متوجه حضور و ميهماني جمع مزبور و سرگرم رقص و پايكوبي آنها مي شود اين اراذل را كه در باغ مجاور بوده اند خبر مي كند. اين سرايدار پير به واسطه كوتاه بودن ديوار باغ مهماني، متوجه حضور اين جمع شده و وقتي با سر و وضع نامناسب پوششي برخي زنهاي حاضر مواجه مي شود اراذل باغ كناري را خبر مي كند و آنها در اثر مشاهده پوشش هاي برخي از اين افراد و نيز مست بودن تعدادي از آنها تحريك مي شوند و با سر و روي بسته وارد باغ مذكور مي شوند. مشاهدات و تصاوير خبرنگار فرصت آنلاين نشان مي دهد باغ محيط باغ مذكور از بيرون قابل مشاهده بوده و همين امر و نيز وضعيت نامناسب پوششي موجود، 12 تن از اراذل مذكور را تشويق به جنايت كرده است.

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاين، بنا به اعترافات  دستگيرشدگان، آنها با ورود ناگهاني و وحشت آور به باغ و در حالي كه صورتهاي خود را پوشانده بوده اند مردان را كه برخي از آنها حالت طبيعي نداشته و لذا مقاومت نكرده اند بسته و زنان را با خودروي سمند سورن متعلق به .... به باغي در اطراف محل برده اند. لازم به ذكر است متهمان جنايت بر اثر اعترافات پيرمرد سرايدار شناسايي شده اند. سرايدار مزبور اينك تحت بازداشت قرار دارد. در همين حال، اظهارات روزهاي اخير مقامات انتظامي استان، صحت گزارش اخير دوهفته نامه فرصت در مورد اصل ماجرا را آشكار كرد. وجود نسبت فاميلي بين برخي از حاضران در پارتي مذكور، وجود برخي اقليت هاي ديني در بين قربانيان، مصون ماندن برخي از زنان مهماني از تجاوز به دليل ادعاي بارداري، نقش پيرمرد سرايدار در كليد خوردن فاجعه و ... از جمله محورهاي اصلي گزارش مذكور بود. در همين حال مقامات انتظامي هنوز در مورد لپ  تاپ يافته شده قربانيان در اطراف محل جنايت كه حاوي برخي تصاوير و فيلم ها بوده است توضيحي نداده اند. از سوي ديگر، سخنان اخير مقامات قضايي يكي ديگر از ادعاهاي مردم محلي را در خصوص جانيان تأييد كرد. در روزهاي اول واقعه و حتي قبل از انتشار رسمي تصاوير و اسامي متهمان، مردم محلي كه نام متهمان بين شان رد و بدل مي شد بر سابقه دار بودن، شرارت، سابقه تجاوز و حمل مواد و ... توسط برخي از اين افراد تاكيد مي كردند. انتشار تصاوير متهمان تحت تعقيب توسط نيروي انتظامي در حالي كه تصاوير تعدادي از آنها از پرونده هاي كلانتري و با پلاك بازداشت گرفته شده بود نشان از سابقه دار بودن اين جانيان داشت. علی منچی، علی سیاه، حلوایی و هادی لره شهرت برخي از متهمان سابقه دار واقعه مزبور در بين هم كيشانشان است. اينك مقامات محلي مي گويند 10 نفر از اين اراذل سابقه دار بوده و در پرونده هاي آنها سابقه موادفروشي، مشروب، درگيري و ... وجود داشته است. در همين حال، سخنگوي قوه قضائيه در جمع خبرنگاران با اشاره به واقعه خميني شهر گفت: اگر افراد حاضر در مهمانی کمی بیشتر رعایت می کردند احتمال وقوع این حادثه کمتر بود