سيل گزارشهاي موهن مطبوعاتي و رسانه اي درباره خميني شهر و سكوت مسئولان شهرستان + انتشار تصاوير متهمان تحت تعقيب جنايت خميني شهر در روزنامه روزگار 22 خرداد

ارسال در قضایی و انتظامی

roozgar8a9aروزنامه روزگار 22 خردادماه در گزارشي مفصل به بررسي ماجراي اخير خميني شهر پرداخته است.

اين روزنامه كه خبرنگاران خود را روز پنجشنبه به خميني شهر اعزام كرده بود توانسته گفتگويي مفصل با صهري رئيس شوراي شهر خميني شهر انجام دهد،اگرچه مسئولان انتظامي و قضايي خميني شهر حاضر به پاسخگويي به خبرنگاران روزنامه مزبور نشده اند.

 

اين روزنامه تيتر يك خود را هم به ماجراي خميني شهر اختصاص داده و متن سخنان امام جمعه خميني شهر در خطبه هاي هفته قبل و عكس وي را به نقل از سايت فرصت آنلاين منتشر نموده است.

 

نكته مهم اين گزارش، انتشار تصاوير متهمان تحت تعقيب جنايت مزبور در اين روزنامه سراسري و كشوري است در حاليكه مسئولان، سايت فرصت آنلاين و دوهفته نامه فرصت را از انتشار تصاوير متهمان منع كرده بودند!

روزگار همچنين در اين شماره مطلبي درج كرده است با تيتر: گزارش سفر به خميني شهر؛ اينجا جنايت نرخي ندارد!

در لابلاي گزارش و مقالات ويژه اين روزنامه درباره جنايت خميني شهر آنچه كه القا مي شود ترسيم تصويري دلهره آور و بي فرهنگ از مردم شريف شهرستان شهيدپرور خميني شهر است.

سئوال اين است كه آيا مسئولان شهرستان بخصوص نماينده مردم خميني شهر در مجلس شوراي اسلامي كه ميتوان گفت تنها تريبون مسئوليتي شهرستان در كشور است و مي تواند از طريق تريبون مجلس و نيز گفتگو با رسانه ها و ... جلوي اين موج تخريبي را بگيرد نبايد به دفاع از حيثيت خدشه دار شده اين مردم برخيزند؟ آيا اين مسئله كه حيثيت كل شهرستان را در معرض تهديد جدي قرار داده است از برخي مسائل سياسي پيش پاافتاده و يا تلاش براي عزل اين و نصب آن مهم تر نيست؟

روزنامه شرق هم امروز در گزارشي عجيب از ماجراي خميني شهر از حمله 12 مرد نقاب دار با سلاح سرد به 148 ميهمان بالاي 22 سال در يك جشن خبر د اده است!! اين روزنامه عدد مهمانان جشن مختلط مزبور را 148 نفر اعلام و طوري وانمود كرده است كه انگار ماجرا در يك جنگل به وقوع پيوسته است.

همچنين روز يكشنبه روزنامه هاي استاني اصفهان از جمله نسل فردا و نصف جهان هم در تيتر هاي يك خود به ماجراي خميني شهر پرداخته اند.

بي ترديد تداوم انفعال مسئولان شهرستان در شرايط فعلي و در برابر هجمه رسانه اي موجود، اعتبار مردم شريف خميني شهر را به شدت خدشه دار خواهد كرد و مسئولان شهرستان بايد مثل امام جمعه صريح و بي پروا به دفاع از خميني شهر برخيزند.