برنامه های هفته بسیج در خمینی شهر اعلام شد

ارسال در قضایی و انتظامی

۱۴۰ برنامه محوری به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خمینی شهر برگزار می شود. به گزارش فرصت آنلاین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خمینی شهربا اعلام این موضوع در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در هفته گرامیداشت بسیج و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و برای پاسداشت فداکاری های آنان، بسیج برنامه های متنوعی تدوین کرده است که شامل 740 خط برنامه میشود و از بین آن حدود 140برنامه جزو اصلی ترین برنامه های اجرایی است.سرهنگ پاسدار سید علی مشیرصدری افزود: این برنامه ها شامل چهار برنامه محوری با عنوان اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای بسیج شهرستان که با محوریت حوزه های بسیج در امامزاده نجم الدین برپا میشود و برگزاری دعای ندبه همزمان با پخش سراسری است.

وی گفت: در این هفته همچنین از بسیجیان نخبه و نمونه تجلیل خواهد شد. فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خمینی شهرتاکید کرد: درهرجایی ازکشور نیازمند کمک باشد مجموعه بسیج پای کار ایستاده است و عقیده اش بر این مبناست هر کار نشدی، شدنی است.
وی با اشاره به شعارامسال بسیج، بسیج مظهر مردم سالاری دینی گفت: بایستی تلاش کرد تا تفکر منشعب از دین مبین اسلام در همه افراد پررنگ تر و قوی تر شود .