200 هزار تبعه بیگانه غیرمجاز ساکن‌ اصفهان هستند

ارسال در قضایی و انتظامی

استاندار اصفهان گفت: برآورد می شود در استان اصفهان 200 هزار تبعه غیر مجاز زندگی می€کنند.
به گزارش فرصت آنلاین، رسول زرگرپور در گفت و گو با مهر با اشاره به اقدامات در دستور کار مسئولان برای ساماندهی اتباع بیگانه و به ویژه افاغنه در استان اصفهان، اظهار کرد: اکنون آمارگیری رسمی از اتباع بیگانه استان اصفهان در حال انجام است و در آینده€ای نزدیک آمار رسمی این افراد در استان اعلام خواهد شد.


وی با بیان اینکه برآورد می€شود بیش از 450 هزار تبعه بیگانه در استان اصفهان وجود داشته باشد، ادامه داد: از این تعداد 250 هزار تبعه بیگانه مجاز و 200 هزار تبعه بیگانه غیر مجاز هستند. استاندار اصفهان در ادامه با اشاره به خارج کردن روزانه 500 نفر تبعه بیگانه از استان اشاره کرد و گفت: این تعداد افراد روزانه دستگیر و به مرز فرستاده می€شوند.


وی ادامه داد: متاسفانه ورودی مرز ایران و افغانستان به صورت کامل پوشش داده نمی€شود و از این رو آمار اتباع بیگانه در کشور به صورت شناور است.
استاندار اصفهان در زمینه برخی صحبت ها مبنی بر اینکه اتباع بیگانه امنیت استان را مختل کرده€اند، ادامه داد: تاکنون موردی در این زمینه گزارش نشده است و دستگاه€های امنیتی استان نیز تمام فعالیت€های این افراد را به صورت دقیق رصد می کنند.