سارقانی که به دام افتادند

ارسال در قضایی و انتظامی

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری سارقان حرفه ای داخل خودرو و صندوق صدقات خبر داد.سرهنگ علی جعفری نژاد به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: در پی اعلام سرقت داخل خودرو و قطعات ماموران انتظامی این فرماندهی تحقیقات خود را برای دستگیری سارق یا سارقان احتمالی آغاز کردند.
وی افزود: ماموران گشت این فرماندهی با گشت زنی هدفمند سارق را حین سرقت از یک خودرو شناسایی کرده و در یک اقدام سریع و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصرح کرد: متهم که از سارقان حرفه ای می باشد که به سرقت 30 میلیون ریال اموال داخل خودرو و قطعات اعتراف و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید. وی همچنین از شناسایی و دستگیری سارق صندوق صدقات و کشف بیش از 5 میلیون ریال پول خرد از وی خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان از شهروندان خواست خودروی خود را در کوچه ها و معابر پرت و تاریک قرار ندهند. همچنین از گذاشتن کیف دستی و اشیای قیمتی در جلوی داشبورد یا روی صندلی های جلو و عقب خودرو و در معرض دید خودداری کنند و از رها کردن خودرو بدون بستن درب آن حتی برای یک لحظه خودداری شود و در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک سریعا موضوع را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.