202 نفر برای انتخابات شورای شهر و روستا نامزد شدند

ارسال در قضایی و انتظامی

از تعداد 264 نفری که برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در شهرستان ثبت نام کرده بودند در نهایت 202 نفر تایید صلاحیت شدند. سرپرست فرمانداری ضمن اعلام این خبر به خبرنگار فرصت آنلاین تعداد ردصلاحیت شده ها را 38 نفر اعلام کرد و گفت: 24 نفر نیز انصراف داده اند.

راعی تعداد افرادی که برای انتخابات شورای شهر خمینی شهر ثبت نام کرده بودند را 154 نفر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر 26 نفر از این تعداد رد صلاحیت شده اند، 14 نفر انصراف داده اند و 114 نفر به عنوان نامزد معرفی خواهند شد. 

وی در رابطه با ثبت نام کنندگان پنجمین دوره انتخابات شورای شهر درچه نیز گفت: از 48 نفری که ثبت نام کرده بودند 7 نفر رد صلاحیت شدند، 6 نفر انصراف دادند و 35 نفر به عنوان نامزد معرفی خواهند شد. 

به گفته سرپرست فرمانداری از تعداد 20 نفری که در کوشک برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده بودند 3 نفر رد صلاحیت شدند،3 نفر انصراف دادند و 14 نفر به عنوان نامزد معرفی خواهند شد. همچنین از میان 16 نفری که در شهر اصغرآباد ثبت نام کرده بودند 2 نفر رد صلاحیت شدند و 14 نفر به عنوان نامزد معرفی خواهند شد.

راعی تعداد ثبت نام کنندگان برای انتخابات شورای روستای تیرانچی را 14 نفر اعلام کرد و گفت: صلاحیت همه این افراد تایید شده است. وی همچنین گفت: از میان 12 نفری که برای انتخابات شورای روستای قلعه امیریه ثبت نام کرده بودند یک نفر انصراف داد و صلاحیت بقیه نیز تایید شده است.
سرپرست فرمانداری در رابطه با اعلام نام نامزدهای نهایی گفت: به محضی که کدهای نامزدها به دستمان برسد اسامی را منتشر خواهیم کرد.
راعی همچنین گفت: با توجه به اعتراض برخی رد صلاحیت شده ها به هیات عالیه نظارت، امکان افزایش تعداد نامزدها وجود دارد.