موتور سواران عامل 80 درصد از تصادفات

ارسال در قضایی و انتظامی

فرمانده انتظامي خميني شهر گفت: 80 درصد از تصادفات در اين شهرستان مربوط به موتور سواران است كه باعث فوت يا مجروحيت شديد همشهريانمان مي شود.
به گزارش فرصت آنلاین به نقل از ایمنا، سرهنگ علي جعفري نژاد افزود:بيشترين تخلفات موتورسيكلت سواران در شهرستان حركت خلاف جهت، سرعت بالا، نداشتن كلاه ايمني، حركت در شب با چراغ خاموش ، نداشتن پلاک ملي و مدارك قانوني و €Œانجام حركات نمايشي و مخاطره آميز است.
اين مقام انتظامي با بيان اينکه احساس امنيت مهم تر از ايجاد آن است اظهار داشت: هدف نيروي انتظامي علاوه بر تامين امنيت، افزايش احساس امنيت بوده که البته بدون همكاري و همفكري و مشاركت شهروندان و مسئولان نمي توانيم امنيت مطلوب و احساس امنيت بالا را در بين مردم ايجاد نمائيم.
فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر با اشاره به پايبندي پليس به اجراي قوانين و مقررات تصريح كرد: طرحهاي امنيت محله محور و انضباط اجتماعي، پاكسازي نقاط آلوده، دستگيري افراد مجرم و مزاحمان ، شناسائي و دستگيري سارقان، شناسائي و دستگيري توزيع كنندگان مواد مخدر و برخورد قانوني با رانندگان و موتور سيكلت هاي متخلف از اولويتهاي كاري اين فرماندهي در سطح شهرستان است